שיווק ופרסום

המשחק החדש של פלאנט שיביא לכם פרסים שווים

"פלאנט גיים" הוא משחק אינטראקטיבי המדמה 'משחק כיסאות', כאשר הפרסים מונחים על כיסאות קולנוע ונעים במהירות עד לעצירה
מערכת ice | 
יס פלאנט (צילום איל תגר)
PLANET (פלאנט), רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל, הפרוסה ברחבי הארץ - מצפון לדרום עם שישה מתחמי קולנוע, תשיק ביום ג' (4.4) את המשחק הגדול של פסח: "פלאנט גיים" – משחק אינטראקטיבי, לרוכשי כרטיסים, בו כל כרטיס זוכה בפרס.
המשחק שיחל ביום ג', 4 באפריל ימשך עד ל-13 באפריל, ומיועד לרוכשי הכרטיסים לכל הסרטים המוקרנים במתחמי פלאנט בארץ במהלך תקופת המבצע. בין הפרסים שניתן לזכות בהם: כרטיס לסרט באולם IMAX, אולם עם מסך ענק ואיכות שמע עוצמתית, כרטיס לאולם 4DX - המספק חוויית קולנוע בארבעה ממדים עם אפקטים של כיסאות זזים, רוח, מים, עשן ועוד, כרטיס VIP מתנה, כרטיס 1+1, פופקורן, שתייה ועוד, הפרסים ישלחו בהודעת SMS לזוכים.
מדובר במשחק אינטראקטיבי המדמה 'משחק כיסאות', כאשר הפרסים מונחים על כיסאות קולנוע ונעים במהירות עד לעצירה. לאחר שהמסך יעצור יבחרו 3 פרסים זהים, שיסמנו לשחקן על הפרס שנבחר עבורו. ההשתתפות במשחק תתאפשר בשתי דרכים, בכל מתחם יש מיתוגים עם קוד QR אותו יוכלו לסרוק רוכשי הכרטיסים בעת ההגעה למתחם הקולנוע או לחלופין לכתוב "פלאנט גיים" בגוגל על מנת לפתוח את המשחק בטלפון הנייד, ושם יצטרכו להטמיע קוד אישי אשר יהיה רשום על כרטיס אותו יקבלו בכניסה לאולמות הקולנוע.
בנוסף למשחק האינטראקטיבי יתקיים "פסטיבל מריו" בין התאריכים 8-10.4 בפלאנט ירושלים וראשון לציון, בין השעות 12:00-18:00 והכניסה תהיה חופשית. בפסטיבל יתקיימו שלל פעילויות וסדנאות יצירה לכל המשפחה, לדוגמה: סדנת יצירה חווייתית, עמדת צילום 360 לכל המשפחה, עמדת קליעה למטרה נושאת פרסים ועוד. המשחק יושק לצד סרטי הקיץ החדשים כמו: האחים סופר מריו, מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים, ננה וסופרסטאר, הג'ונגל של קואטי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה