שיווק ופרסום

חברת LG חושפת את המזגנים החדשים: הכירו את הטכנולוגיה החדשה

LG מציגה את פתרונות החימום, האוורור והמיזוג (HVAC) החדשים ביותר שלה ביריד הסחר הבינלאומי לתברואה, חימום ואוויר (ISH) 2023, המתקיים בפרנקפורט, גרמניה, בין התאריכים 13 -17 במרץ
מערכת ice |  11
המזגן החדש של LG (צילום LG)
LG מציגה את פתרונות החימום, האוורור והמיזוג (HVAC) החדשים ביותר שלה ביריד הסחר הבינלאומי לתברואה, חימום ואוויר (ISH) 2023, המתקיים בפרנקפורט, גרמניה, בין התאריכים 13 -17 במרץ. הפתרונות המובילים בתעשייה של LG, המוצגים בביתן Residential Solution ובדוכן הפתרונות המסחריים, מספקים את הביצועים החזקים ואת היעילות האנרגטית שהלקוחות האירופיים דורשים.
בשל רגולציה סביבתית הדוקה יותר ומחסור בגז טבעי, שוק מיזוג האוויר האירופי מביע עניין מוגבר במערכות מיזוג אוויר עם משאבות חום שיכולות להפחית את פליטות הפחמן ואת התלות בדלקים מאובנים. בשנת 2019 הכריז האיחוד האירופי על מדיניות "עסקה ירוקה אירופית", שמטרתה להשיג ניטרליות פחמנית עד שנת 2050. בשנה שעברה היא הכריזה גם על תוכנית "REPowerEU" להרחבת השימוש באנרגיה מתחדשת עד 2030, ולהפחתת צריכת האנרגיה וההסתמכות על דלקים מאובנים. 
כשהם משקפים את מגמות השוק הנוכחיות, ומחויבים ליעילות אנרגטית, מוצרי HVAC של LG אשר מוצגים ב-ISH 2023 ,מדגימים את האיכות והערך שהפכו את החברה לאחת השחקניות הגדולות והמובילות בתעשייה. המבקרים בביתן המגורים יכולים לבחון פתרונות שונים המיועדים לבתים פרטיים, כולל משאבות חום מבוססות אוויר (ASHP) המשתמשות בקירור בעל פוטנציאל התחממות גלובלית נמוך (GWP), מערכות אוורור מתקדמות להשבת אנרגיה (ERV), מחמם המים האמין של LG, ופתרון מערכת אגירת האנרגיה (ESS) ובקרת אנרגיית הבניין (BECON) לניהול אנרגיה חכם. 
המערכת החדשה המותאמת לשימוש ביתי ותוצג לראשונה ב- ISH 2023 היאTherma V™ R290   Monobloc. המשאבה המרשימה, משתמשת בקירור R290, בעל GWP 3 - נמוך בהרבה מה-GWP של נוזלי קירור המשמשים בדרך כלל בפתרונות חימום אחרים. ה-Therma V R290 Monobloc מספק גם חימום פנימי אמין כדי לשמור על חום הבית במהלך החודשים הקרים ביותר של השנה.
סדרת LG Therma V של מערכות מיזוג אוויר מבוססות משאבת חום בעלות יעילות גבוהה, צוברת פופולריות רבה בשוק האירופי. מוצרי ה-ASHPs המצטיינים של LG, המספקים חוויית לקוח מובחנת המבוססת על טכנולוגיות מתקדמות ותכונות נוחות לחיסכון באנרגיה, רשמו עלייה במכירות של יותר מ-120 אחוזים בשנה האחרונה. ברוב מדינות אירופה בהן פועל תחום מיזוג האוויר של החברה, כולל צרפת וגרמניה, המכירות של משאבות החום של LG הכפילו את עצמן בשנת 2022.
כפתרונות ASHP, מוצרי LG Therma V משתמשים באוויר מבחוץ כדי לייצר אנרגיה לקירור וחימום, מה שמוביל להישגים משמעותיים ביעילות התפעולית. LG Therma V משתמשת ב-75 אחוז אנרגית חום המופקת מהאוויר החיצוני וב-25 אחוז חשמל, ובכך מסייעת למשקי הבית להפחית את תלותם בדלקי מאובנים.
פתרון LG חסכוני באנרגיה נוסף שנמצא בכותרות ב-ISH 2023, מערכת Multi V™ i Variable Refrigerant Flow (VRF) אותו ניתן יהיה לראות בביתן הפתרונות המסחריים של החברה. ה-Multi V i, המצויד במנוע הבינה המלאכותית המפותח של LG, משפר את החיסכון באנרגיה בשיעור של עד 24.7 אחוזים באמצעות AI Smart Care, המשתמש בלמידה מרחבית ומצבית כדי להתאים את עוצמת הקירור והחימום. הפתרון ממנף גם את AI Indoor Space Care של LG המיועד לסייע בשמירה על טמפרטורה אחידה בתוך הבית; הפעלה אוטומטית של היחידות הפנימיות באזור נתון כאשר מזוהים דיירים, וכיבוי שלהן שוב לאחר שהדיירים עזבו. 
James Lee, ראש היחידה העסקית לפתרונות אוויר בחברתLG : "מ - Therma V R290 Monobloc החדש ועד Multi V i, פתרונות ה-HVAC האחרונים שלנו מדגימים את המחויבות שלנו לקדם אורח חיים חסכוני יותר באנרגיה,LG תמשיך לפתח פתרונות חכמים וחסכוניים באנרגיה ותנסה להתקרב ככל הניתן לניטרליות פחמנית." המבקרים בביתן התצוגה ISH 2023 של LG (E69, 12.1 Hall, Messe Frankfurt) יוכלו לחוות את הפורטפוליו המלא של פתרונות מיזוג האוויר המתקדמים של החברה.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המזגן הגרוע בישראל
    ישראלי 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר נפלנו איתכם עם המזגנים . מוצר אשפה,כל תקלה הכי קטנה במחיר של מזגן ויש להם מלא בעיות . שומר כספו ירחק!!!
    סגור
  • מענה שירות מדהים
    מלכה 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי אישית יש 2 בתים של LG ואני מרוצה מהאיכות והשירות
    סגור
  • 3.
    לא ממליץ
    יאקי 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יתר המוצרים הם כמו המקרר lg שאני קניתי אני לא ממליץ לרכוש מוצרי מוצרי lgהמקרר lg שרכשתי ציפוי הדלת התחתונה נעלם
    סגור
  • 2.
    סתם קידום מכירות יש יצרנים ברמה הרבה יותר גבוהה (ל"ת)
    אורןן 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    היבואן ברימאג הוא בעייתי ביותר. כדאי מאוד להיזהר.
    יעקב נ. 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קיימות בפייסבוק קבוצות גדולות המתארות את התעללות היבואן בלקוחותיו. אחת הקבוצות נקראת "רק לא ברימאג".
    סגור
  • טען עוד
  • שירות מצויין
    מןטי 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    במקום לברך בוכים, אם אין ברכה אל תגיב אחי! תמיד להיות שלילי לא בריא חבל!
    סגור
  • מי שנכווה ברותחין נזהר בקרים, אכן חברה גרועה מאוד (ל"ת)
    השרוף 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בין החברות הטובות הקיימות בענף מוצרי חשמל (ל"ת)
    ציון 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מקרר שלי הדלת התחתונה דהתה וlg לא לקחה אחריות
    יעקב אלבו מזכרת בתיה 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ממליץ לרכוש lg
    סגור
  • תותחים
    שרה 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין על ברימאג אני מאוד מרוצה ממש יווית שירות מקסימה
    סגור
  • מתסכול נטו -להשמיץ סתם
    שטויות!! 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בכול חברה תמיד יש קבוצה שלילית , בואו אנחנו בשנת 23 הרשת בנויה מבכי ותסכול!! אבל סתם להשמיץ כי אני 12 שנה לקוח מרוצה מהשירות והמותגים
    סגור