שיווק ופרסום

קמפיין חוצות חדש: "מי יגן על הזכויות שלנו? סמוטריץ' או בג"ץ?"

קרן ברל כצנלסון עולה היום בקמפיין שלטי חוצות המזהיר: "בלי הגנה בחוק ובאמצעות מערכת משפט עצמאית על הזכויות שלנו, הן יהיו נתונות לגחמותיהם של פוליטיקאים ויהיו למרמס"
מערכת ice | 
קמפיין קרן ברל כצנלסון (צילום יחצ)
קרן ברל כצנלסון עלתה הבוקר עם קמפיין שלטי חוצות סביב השאלה מי יגן על הזכויות שלנו – בצלאל סמוטריץ' ושמחה רוטמן או בג"ץ? השלטים פרוסים ברחבי הארץ, בדגש על ערי פריפריה: באר שבע, קרית אתא וקרית שמונה.
ענת רוזיליו-אדלר, מנהלת המחלקה הציבורית בקרן ברל כצנלסון: "כשאזרחית מודאגת שאלה את השר בצלאל סמוטריץ' מי מבטיח שהממשלה לא תפגע בזכויות האדם, הוא ענה: 'אני מבטיח'. בלי הגנה בחוק ובאמצעות מערכת משפט עצמאית על הזכויות שלנו, הן יהיו נתונות לגחמותיהם של פוליטיקאים ויהיו למרמס. זכויות נשים ולהט"ב, הזכות לחינוך שוויוני עבור ילדי ישראל החילוניים והמסורתיים, הלומדים במסגרת החינוך הממלכתי – כל אלה ייפגעו באופן מיידי.

"על הזכויות הבסיסיות שלנו לא ישמרו פוליטיקאים מהקואליציה, אלא רק שלטון החוק", אומרת רוזיליו-אדלר, "ממשלת ישראל, בהובלת שר המשפטים יריב לוין וח"כ שמחה רוטמן, רוצה לרסק את בג"ץ מסיבה אחת פשוטה: כדי לבטל את עקרון השוויון שבלעדיו אין דמוקרטיה, ולהחליט לבדה מי יזכה להגנה ומי לא. אילו אוכלוסיות יזכו ליותר משאבים וזכויות ואילו אוכלוסיות יסתפקו בפחות. את המסר הזה בחרנו להעביר באמצעות קמפיין שלטי חוצות בערי הפריפריה - שתושביהן יהיו הראשונים להיפגע מההפיכה המשטרית".
בין השלטים שפרוסים ברחבי הארץ:
השר בצלאל סמוטריץ': "מבחינתי שאף אישה במדינה לא תעשה הפלה" (ידיעות אחרונות, מאי 2022).
השרה אורית סטרוק: "אנחנו מתנגדים לתופעת הלהט"ב כפי שאנו מתנגדים לכל דבר שהוא מנוגד לתורה" (במסגרת אירוע בחירות בירושלים, 2015)
השר בצלאל סמוטריץ': "לציבור הדתי-לאומי מגיע לקבל תקציב חינוך מועדף" (מגזין בשבע, 2014)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה