שיווק ופרסום

מותג הספורט המבוקש מגיע לארץ: כאן תוכלו להשיג אותו

אתר Shoesonline מודיע שיתחיל לייבא ולמכור את מותג הספורט הפולני והמבוקש 4F, אשר ספורטאים רבים בוחרים בו בשביל האולימפיאדה. המותג יימכר באונליין ולראשונה גם בחנות פופ אפ במרתון ירושלים השבוע
מערכת ice |  1
רוברט לבנדובסקי 4F (צילום יחצ)
אתר ההנעלה והאופנה Shoesonline מודיע היום (א') לראשונה על ייבוא ומכירה של מותג הספורט הפולני והפופולרי 4F בארץ. המותג האירופאי יימכר בלעדית באתר ויימכר גם באונליין וגם בחנות פופ-אפ ייחודית שתוקם רק לארבעה ימים במסגרת מרתון ירושלים בתאריכים 14-17.3.
מותג בגדי הספורט כאמור מבוסס בפולין ולו טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית שמותאמת לפעילות גופנית. בשנים האחרונות הוא מקבל ייצוג ניכר לאחר שספורטאים רבים החלו ללבוש את הבגדים לאולימפיאדה. הפרזנטור העולמי של המותג הוא הכדורגלן רוברט לבנדובסקי שמשחק בברצלונה. המותג מציע קולקציות אופנה לנשים וגברים כאחד ובמגוון מידות.
האתר המייבא הוא כאמור Shoesonline שכיום הוא אתר האיקומרס השני בגודלו בארץ. כיום הוא מוכר מגוון רחב של מותגי ספורט, בהם נייקי, אדידס, פומה ועוד. 
אורי מויאל, מנהל הפעילות של F4, מסר: "מותג הספורט האירופאי המוביל F4 עליו קיבלנו זיכון בלעדי בשנה האחרונה, הוא אסטרטגי עבורנו כאשר בכוונתנו לשלב אותו בפעילויות מיוחדות בכל אירועי הספורט המרכזיים בישראל, שהראשון מבניהם הוא מרתון ירושלים, זאת במטרה לחשוף אותו לקהל היעד הרלוונטי. אין לנו ספק שהמותג שהינו גם איכותי ברמה הגבוהה ביותר, גם אופנתי מגוון עיצובית וגם נגיש ברמת מחיר יעשה קפיצה משמעותית בשנה הקרובה בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה מותג קונה רק מכם ?? (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור