שיווק ופרסום

כוכבת תאג"ד: "מייחלת ליום שבו כבר לא יהיה צורך להחביא"

השחקנית שירה נאור משיקה קמפיין חדש עם סופר פארם, במסגרתו עלה סרט קצר המתאר את חוויית הווסת הראשונה של נערה צעירה - כל זה במטרה לנרמל ולקדם שיח פתוח על הווסת החודשית
מערכת ice |  1
אישה בוכה (צילום Karolina Grabowska / Pexels)
קמפיין חדש של סופר פארם, בשיתוף השחקנית שירה נאור (תאג"ד, היהודים באים ועוד) מושק היום (א') ומקדם נרמול השיח סביב הווסת החודשית של מחצית מהאוכלוסייה הישראלית. במסגרת הקמפיין הושק סרט קצר על חוויית המחזור הראשון של נערה בשם "נס הבולונז".
סרטו האנימציה הקצר, שאוייר על ידי תמר אייזנברג, מציג את סיפורה של נערה צעירה שחלמה לקבל מחזור וקיבלה אותו בערב של מסיבת פיג'מות עם חברותיה, שבאותה עת אכלו יחד סיר של בולונוז. את המוזיקה הלחין יונתן קרת.
הסרטון הקצר מטרתו, כאמור, לקדם ולאפשר שיח סביב הווסת החודשית ועל כן יוקדש לכך עמוד באתר של סופר פארם. לאחרונה החברה אף הביאה לארץ את מותג תחתוני המחזור המוכר - מודי בודי.
השחקנית שירה נאור מסרה: "אני חולמת ומייחלת ליום שבו כבר לא יהיה צורך להחביא את הטמפון בכיס בדרך לשירותים, ושילדות שמקבלות מחזור ראשון לא יצטרכו להתבייש בו. את המחזור הראשון שלי קיבלתי דווקא באירוע בת המצווה שלי ומרוב מבוכה הסתרתי את זה אפילו מאמא שלי במשך חודשים. הסרטון הזה מהווה מבחינתי תיקון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זאת החארטה הזאת
    חחחח הא? 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי כמה חשיבות עצמית
    סגור