שיווק ופרסום
כוכבת תאג"ד: "מייחלת ליום שבו כבר לא יהיה צורך להחביא"
השחקנית שירה נאור משיקה קמפיין חדש עם סופר פארם, במסגרתו עלה סרט קצר המתאר את חוויית הווסת הראשונה של נערה צעירה - כל זה במטרה לנרמל ולקדם שיח פתוח על הווסת החודשית
סרטו האנימציה הקצר, שאוייר על ידי תמר אייזנברג, מציג את סיפורה של נערה צעירה שחלמה לקבל מחזור וקיבלה אותו בערב של מסיבת פיג'מות עם חברותיה, שבאותה עת אכלו יחד סיר של בולונוז. את המוזיקה הלחין יונתן קרת.
הסרטון הקצר מטרתו, כאמור, לקדם ולאפשר שיח סביב הווסת החודשית ועל כן יוקדש לכך עמוד באתר של סופר פארם. לאחרונה החברה אף הביאה לארץ את מותג תחתוני המחזור המוכר - מודי בודי.
עוד ב-
השחקנית שירה נאור מסרה: "אני חולמת ומייחלת ליום שבו כבר לא יהיה צורך להחביא את הטמפון בכיס בדרך לשירותים, ושילדות שמקבלות מחזור ראשון לא יצטרכו להתבייש בו. את המחזור הראשון שלי קיבלתי דווקא באירוע בת המצווה שלי ומרוב מבוכה הסתרתי את זה אפילו מאמא שלי במשך חודשים. הסרטון הזה מהווה מבחינתי תיקון".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מה זאת החארטה הזאתחחחח הא? 03/2023/14הגב לתגובה זו0 0אוי כמה חשיבות עצמיתסגור