שיווק ופרסום

איתי לוי במהלך אחרון לפני הפרידה: "מקווה שתאהבו אותם כמוני"

הזמר ששימש כפרזנטור במשך שש שנים בלי קופר, השיק עמה קולקציה אחרונה לאביב 2023 בשיתופו: "עבדנו הרבה זמן על הקולקצייה המיוחדת הזו ואני שמח וגאה להביא לכם ביחד עם לי קופר, שהפכה למשפחה שלי ב6 העונות הרצופות שלנו יחד"

מערכת ice | 
איתי לוי (צילום עופר חגיוב)
אחרי שש שנים, הזמר איתי לוי החליט לאחרונה כי הוא נפרד מחברת האופנה לי קופר עמה עבד מאז 2017. לוי שימש כפרזנטור במשך שש שנים וכעת הוא נמצא במגעים מתקדמים לשיתוף פעולה עם מותג בינלאומי מוכר אחר ויש מספר קמפיינים אפשריים שעומדים בפניו, אבל עוד לפני כן, הוא נתן את החותמת הסופית שלו עם המותג.
הזמר ולי קופר משיקים קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת שעוצבה בשיתוף לוי בהשראת  עולם הטבע תוך שימוש בבדים אורגניים, בגוונים טבעיים ופסטליים ללוק קאזואל במראה OVERSIZE שיוצר מראה עכשווי ונכון.
 
הקולקציה לגברים, עוצבה בשיתוף פעולה בין איתי לוי למעצבי המותג והיא נותנת מענה לטרנד העכשווי שנצפה בכל מסלולי התצוגות של מעצבי העל המשלב אלמנטים שימושיים וקלאסיים השואבים השראה מהטבע הגולמי עם בדים אורגניים טבעיים, טקסטורות, מרקמים וצבעים המתאימים לכל אחד.
איתי לוי מסר: "עבדנו הרבה זמן על הקולקצייה המיוחדת הזו ואני שמח וגאה להביא לכם ביחד עם לי קופר, שהפכה למשפחה שלי ב6 העונות הרצופות שלנו יחד, את הדגמים המיוחדים של הקולקציה החדשה. השקענו מחשבה בכל פריט ופריט בקולקצייה, מסוג הבד האיכותי ועד לבחירת הגוונים ואני מקווה שתאהבו אותם כמוני".

תמונות: שי פרנקו
הפרידה עתידה לקרות ממש בחודשים הקרובים, אחרי שבתקופתו הוביל הקמפיינים של החברה בטלוויזיה, בשלטי חוצות, בפלטפורמות הדיגיטל ובנקודות המכירה ברחבי הארץ. הארגון פועל כבר למעלה מ-25 שנה ב-70 מדינות וכעת יחפש פרזנטור ראשי חדש בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה