שיווק ופרסום

אח של בר רפאלי מצטרף לסטפן לגר בקמפיין חדש

מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ, בעלי קבוצת ״מאניה גרופ״: ״אנו שמחים ונרגשים לרגל הצטרפותם של און רפאלי וסטפן לגר למשפחת מאניה גרופ כשגרירים נוספים לצד ג׳וזי זירה וצ׳רון שרי.  הערכים של השניים משתלבים באופן הרמוני עם ערכי המותג ואנו בטוחים שמדובר בשיתוף פעולה מוצלח וארוך טווח״.
מערכת ice | 
אורן רפאלי מאניה גינס (צילום טל עבודי)
און רפאלי וסטפן לגר הם הפרזנטורים והשגרירים החדשים והמסקרנים של ״מאניה ג׳ינס״, מותג אופנת הגברים המוביל בישראל. רפאלי ולגר מצטרפים לנבחרת הפרזנטורים המובילים את מותג אופנת הגברים "מאניה ג'ינס", לקמפיין אביב - קיץ 2023. רפאלי ולגר יככבו בקמפיין לצידם של ג'וזי זירה ושחקן הכדורגל המוביל צ׳רון שרי.
הערכים והיכולות הורסטיליות של השניים משתלבים באופן טבעי בערכי המותג ויבואו לידי ביטוי בקמפיינים עם פריטי האופנה הנחשקים לאורך השנה. הקמפיין יצולם בימים הקרובים במספר ימי צילום ובלוקיישנים נבחרים, באווירה קיצית, חמימה ושמשית במיוחד המזוהה עם האקלים הישראלי.
מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ, בעלי קבוצת ״מאניה גרופ״ מסרו: ״אנו שמחים ונרגשים לרגל הצטרפותם של און רפאלי וסטפן לגר למשפחת מאניה גרופ כשגרירים נוספים לצד ג׳וזי זירה וצ׳רון שרי.  הערכים של השניים משתלבים באופן הרמוני עם ערכי המותג ואנו בטוחים שמדובר בשיתוף פעולה מוצלח וארוך טווח״.
אליאור אסלן, סמנכ״ל שיווק קבוצת מאניה גרופ: ״אני מברך את און רפאלי וסטפן לגר על הצטרפותם לנבחרת הטאלנטים של מאניה ג׳ינס לצד ג׳וזי זירה וצ׳רון שרי. אני סמוך ובטוח שתהיה לנו עונה בלתי נשכחת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה