שיווק ופרסום

כוכבת 'רוקדים עם כוכבים' משיקה קמפיין יוקרתי עם קלווין קליין

קים אור אזולאי, שפורחת בימים אלו בעולם המשחק, הצטלמה לקמפיין אופנה חדש של מותג היוקרה קלווין קליין. הקולקציה החדשה כבר זמינה בחנויות ובאתר של פקטורי 54
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
המצטרפת החדשה לעונה השנייה של 'רוקדים עם כוכבים', קים אור אזואלי, חברה למותג האופנה קלווין קליין. במסגרת שיתוף הפעולה היא טסה ללוס אנג'לס להפקת אופנה יוקרתית ושם דגמנה את הפריטים האייקונים של המותג, לצד פריטים מהקולקציה החדשה.
הקולקציה החדשה כוללת גזרות חדשות של שמלות, טופים, ז'קטים ועוד, עם דגש של צבעי שחור, לבן, בז' וסגול. הקולקציה החדשה כבר זמינה באתר פקטורי 54, כאשר קולקציית הנשים נעה בטווח מחירים של 179-1190 שקלים, וקולקציית הגברים בטווח של 129-1990 שקלים.
אזולאי (20) כאמור היא הליהוק החדש לעונה השנייה של 'רוקדים עם כוכבים', לצד היותה שחקנית צומחת בתעשייה. בקרוב תופיע בסדרה "מנאייכ" ובתפקיד ראשי בסרט "לרוץ על החול", בה היא מגלמת מנהלת קבוצת כדורגל. אזולאי לוקחת חלק גם בעונה השנייה של הסדרה המוצלחת "מלכת היופי של ירושלים".
אזולאי נבחרה על ידי המותג היות והיא מייצגת את הערכים והאידאולוגיה של החברה, בהם ביטוי עצמי, פתיחות, שוויון, פמיניזם, רוח נעורים אשר כולם משולבים עם עבודה קשה ושאיפה למצוינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה