שיווק ופרסום

ג'ורג' קלוני שורף את המסכים גם בחברה הערבית

פרסומת קופת חולים כללית במקום הראשון בדירוג הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית לחודש ינואר, על פי סקר מיוחד שנערך בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV בשיתוף ice
מערכת ice | 
הפרסומת של נספרסו (צילום צילום מסך)
פרסומת קופת חולים כללית במקום הראשון, כך עולה מדירוג הצופים מבין הפרסומות שעלו לשידור בחודש ינואר בערוץ הטלוויזיה הערבי. אל המקום השני הגיעה הפרסומת של נספרסו ובמקום השלישי פרסומת של וישי עם "נואבדיול".
קמפיין קופת חולים כללית היא הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש ינואר, כך עולה מתוך סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice. 
הפרסומת המנצחת של קופת חולים כללית באמצעות משרד הפרסום סמארה מרקטינג עוסקת  בבריאות ותזונה - "חשוב לקום מהספה ולעשות ספורט גם בחורף - חשוב לבריאות".
 

למקום השני הגיעה הפרסומת של נספרסו – משרד הפרסום תאברי. נספרסו ממשיכה את הפעילות השיווקית לחברה הערבית בתנופה עם פתיחת שנת 2023. 
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא של וישי עם המותג "נאובדיול" – משרד הפרסום מקאן.
 

מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 28% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV. 
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדיי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה