שיווק ופרסום

קניוני עופר משקיעים 300 אלף שקל בקמפיין לחודש המשפחה

במסגרת קמפיין "חודש המשפחה" בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי, יינתנו הנחות, הטבות ומבצעים למשך חודש ימים ב–16 קניונים בשיתוף המותגים המובילים
מערכת ice | 
קניון עופר הקריון (צילום יחצ)
לרגל יום המשפחה הנערך מדי שנה ב-21 למרץ, יוצאת רשת קניוני עופר בקמפיין תחת הכותרת "חוגגים את חודש המשפחה" שייערך באמצעות משרד הפרסום מקאן, בתקציב הנאמד בכ-300 אלף שקל.
הקמפיין ייערך כחודש ימים והוא יעלה השבוע הקרוב, החל מ-15 לפברואר, בכיכובה של הקומיקאית עדי אשכנזי, פרזנטורית קניוני עופר. מסע הפרסום יכלול בין היתר: קמפיין דיגיטל, תשדירי רדיו, פרסום ב-17 קניוני הקבוצה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

במסגרת הקמפיין יוצגו מבצעים והטבות לחודש ימים ב-17 קניונים, המיועדים לכל בני המשפחה,  בשיתוף מותגים מובילים, רשתות שיווק וחנויות מתחומים שונים, כמו: אופנה, כלי בית ומטבח, חפצי נוי, מוצרי טקסטיל, מוצרי איפור, טיפוח, קוסמטיקה, תכשיטים, אקססוריז, אופטיקה, הנעלה, מוצרי ילדים, מזון ועוד.
לדברי גיא אבן סמנכ"ל שיווק ודיגיטל בקניוני עופר: "החלטנו השנה לחגוג למשך חודש ימים את יום המשפחה ולא כנהוג יום אחד, בחודש זה יוכלו כל חברי המשפחה לפנק אחד השני, במסגרת זו נעניק ונדאג להטבות שוות במיוחד לכל חברי המשפחה: לאמא, לאבא, לאח, לאחות ואפילו לחיית המחמד, את כל ההטבות ניתן למצוא באפליקציה שלנו MY OFER" . 
בין ההטבות והמבצעים בקמפיין: 50 ש"ח מתנה בקניה מעל 150 שקל ב"מגנוליה", 1+1 על כל הבישום בחנות "איב רושה", שיעור איפור 60 דק' מתנת "בובי בראון", 25% הנחה על כל התכשיטים ב"ואהבת", 2 משקפי שמש ב–200 שקל של המותגים Erroca ו Cool Ray ב"אירוקה" ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה