שיווק ופרסום

אור גדול: בתו של אמיר דדון הוחתמה על ידי סוכנות יולי

בתו של הזמר אמיר דדון, נויה, הגיע בחמישי האחרון להשקה החגיגית של רשת האיפור סקארה, שם דיגמנה את הלוקים המובילים לחג. דדון, בברכת אביה, פוצחת בקריירת דוגמנות זמן קצר לאחר שהוחתמה על ידי סוכנות יולי
מערכת ice |  1
נויה דדון ונועה סול מתן (צילום ניר פקין)
לכבוד חג פורים רשת האיפור סקארה השיקה ביום חמישי האחרון את מוצרי האיפור החדשים שלה וכמובן את הלוקים שיככבו החג הזה. מי שהגיע לחגוג את ההשקה היא לא אחרת מאשר הדוגמנית הצעירה נויה דדון (18), בתו של הזמר המוכר אמיר דדון.
האירוע התקיים בסניף קניון הזהב בראשון לציון, שם נפתחה במיוחד חנות קונספט לחג הפורים. דדון, שלאחרונה הוחתמה בסוכנות הדוגמנות יולי, הציגה את הלוקים החדשים של הרשת. דדון חלקה שהסוכנות גילתה אותה לגמרי במקרה, כשמילצרה את אחת הסקאוטריות של הסוכנות. כמו כן, מתברר שבקרוב דדון תתגייס לחיל האוויר וכי אביה תומך מאד בקריירה החדשה שלה.
לצד זאת, דדון מספרת שהיא ירשה מעט מהכישרון המוזיקלי של אביה ושהיא לומדת גיטרה ואפילו שרה. החלום הבא שלה הוא להופיע לצדו של האב מפורסם על הבמה, אך כעת היא מסתפקת בשירה בבית. 
אחרי ההשקה דדון, לה בן זוג בשנתיים האחרונות, נסעה ישר לתמוך באביה לקראת הופעה שערך בהאנגר בתל-אביב לחגיגת העשור לאלבום "יש אין סוף". טרם יצאה מההשקה דדון חלקה שהשיר האהוב עליה של אביה הוא "אור גדול" שנכתב בהשראתה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הקשר שלה לדומנות? יפה היא לא
    שרון 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחוקה מרחק שנות אור מלהיות דוגמנית אבל אבא מסדר...
    סגור