שיווק ופרסום

JACK KUBA במהלך משמעותי: זה משרד יחצי הציבור שזכה בתקציב

משרד 'דניאלה רייבנבך' יהיה אחראי על ניהול התקשורת השוטף של חברת ההלבשה התחתונה ומותגיה, ויטפל במערך יחסי הציבור, הדוברות והמשפיענים של המותג
מערכת ice | 
דניאלה רייבנבך (צילום דקלה הוסטיק)
משרד יחסי הציבור והדוברות "דניאלה רייבנבך תקשורת" קיבל את תקציב יחסי הציבור והדוברות של רשת ההלבשה התחתונה "JACK KUBA". המשרד יהיה אחראי על ניהול התקשורת השוטף של החברה  ומותגיה, ויטפל במערך יחסי הציבור, הדוברות והמשפיענים של המותג.
"JACK KUBA" היא רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה, המונה 36 חנויות בפריסה ארצית ומציגה קונספט חדשני בשיק צרפתי ועיצוב יוקרתי, עם דגש על לייף סטייל, חוויית מדידה והתאמה אישית ללקוחות.
 
"דניאלה רייבנבך תקשורת" מטפל במגוון רחב של חברות מובילות במשק הישראלי בתחומי הקמעונאות, תעשייה ומוצרי צריכה. בין הלקוחות: קבוצת קניוני עופר (מליסרון), לוריאל ישראל, קבוצת בריל, חטיבת המזון של חברת שסטוביץ, קבוצת טיב טעם, קבוצת O&H, גלידות בן אנד ג'ריס, קרטרס, קבוצת גולברי, רשת הקוסמטיקה סאקרה, רשת סקופ, חברת ברימאג – ייבואנית מותגי חשמל,  חברת זגה פינות אוכל ועוד.
המשרד זכה לאחרונה במכרז המשפיענים של לוריאל ישראל. במכרז השתתפו למעלה מ-15 חברות ישראליות המתמחות בשיווק משפיענים, ולאחר תהליך יסודי, נבחרו החברות הזוכות: דניאלה רייבנבך תקשורת ויומנז,  על סמך מומחיותן, יכולותיהן הקריאייטיביות והטכנולוגיות והתאמתן לסטנדרטים הגלובליים של קבוצת לוריאל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה