שיווק ופרסום

נאיה בינשטוק קוטפת קמפיין ראשון: זה המותג שתוביל

השחקנית המבטיחה נאיה בינשטוק נבחרה לשגרירת מותג התכשיטים הבינלאומי Pandora והצטלמה לקמפיין ראשון לרגל ה-Valentine Day. בכך תצטרף לשגרירת המותג - אודיה
מערכת ice | 
נאיה בינשטוק (צילום בק סטייג DMWA)
השחקנית המבטיחה נאיה בינשטוק בת ה-22 נבחרה לשגרירת מותג התכשיטים הבינלאומי Pandora, נאיה מצטרפת לשגרירת המותג הקיימת של המותג, הזמרת אודיה
ארבע שנים בתעשייה ורק בגיל 22, נחשבת בינשטוק לשם חם בתעשיית הבידור בישראל, לפני ארבע שנים רשמה את הבכורה המשחקית שלה בתפקיד הראשי בסרט הקולנוע "פול גז". מאז הספיקה לככב בסדרה פלמ"ח בתפקיד הראשי לצד יעל שלביה ועומר חזן, שעל תפקיד זה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לנוער לשחקנית הראשית הטובה ביותר, משחקת בתפקיד הראשי בלהיט "מקיף מילאנו" של חינוכית כאן 11, לצד יהודה לוי ונועה קולר בדרמה האיכותית "ריקוד האש" ובלהיט הקולנועי "עולה לראש" לצד רותם סלע, עלמה זק ותום יער.
בינשטוק שהחלה לאחרונה ללמוד בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, משחקת בימים המרגשת של השנה "את שאהבה נפשי" בתיאטרון הלאומי הבימה לצד עמית רהב ואורלי זילברשץ בנאי, ובחודשים הקרובים תחזור לעונה רביעית וחדשה של מקיף מילאנו ותככב לצד עוז זהבי ויובל שרף ב"420" של הוט.
יום הצילומים החל מוקדם בבוקר בסטודיו בת"א, הצילומים נערכו לרגל הוולנטיין בשני קונספטים קונספט ראשון של צילומי סטודיו קלאסיים בסטיילינג סטריטי אדג'י וצבעוני המבליט את הפינק אטיטיוד של נאיה, וקונספט שני של צילומי סטודיו ברקע ורוד הכל בסגנון Fisheye שתעניק אימג'ים בולטים ומלאי סטייל לקמפיין . 
דנאל אטינגר ראש מחלקת שיווק קבוצת סיטי טיים מסרה: "אנו מתרגשים ושמחים על בחירתה של נאיה בינשטוק להצטרף למשפחת סיטי טיים ולהוביל את צילומי וולנטיין של PANDORA. הבחירה בנאיה מרגישה לנו טבעית ונכונה, כי כמו המותג גם נאיה משדרת טרנדיות לצד קלאסיות על זמנית (טיימלס). אנחנו מזמינים את הקהל להגיע לחנויות ולאתר PANDORA  וליהנות מקולקציית ולנטיין יחד איתנו ועם נאיה".

צילום: בק סטייג DMWA
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה