שיווק ופרסום

כוכבת ארץ נהדרת חוגגת: זה התואר בו זכתה

אל המקום הראשון בקקטוס הזהב 2022 הגיעה הפרסומת של רשת שופרסל "הרבה יותר מסופרמרקט, טרה במקום השני, חברת הביטוח 9 מיליון נבחרה כפרסומת חביבת השנה, באודי כגן ככוכב השנה וב"שרק תחייך" של יובל דיין כשיר השנה.
מערכת ice | 
ליאת הר לב אירנה (צילום גולי כהן)
קקטוס הזהב 2022 הביא עימו זכייה ברורה בפרסומת השנה. שלוש פרסומות הפכו לזוכות הגדולות של התחרות ואמש ב"ערב טוב עם גיא פינס", הוכרזו הפרסומות האפקטיביות מכולן שקטפו את המקומות הראשונים בפרס קקטוס הזהב – שיתוף פעולה של קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב".
הפרסומות הזוכות נבחרו על בסיס מדד מקצועי שבוחן פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג, ואשר מועבר בסקר שבועי למדגם מייצג של האוכלוסייה. אל המקום הראשון הגיעה הפרסומת של רשת שופרסל "הרבה יותר מסופרמרקט", בהובלת אירנה מ"הפרלמנט" בגילומה של ליאת הר לב (משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב).
אל המקום השני הגיעה הפרסומת של טרה עם האריזות החדשות של ניר וגלי (משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב). במקום השלישי: קמפיין נגד אלימות של משרד החינוך בהובלת יובל דיין (משרד הפרסום לפמ).

בנוסף, פרסים נוספים שחילקו גולשי N12 Business הגיעו לחברת הביטוח 9 מיליון כפרסומת חביבת השנה, באודי כגן ככוכב השנה וב"שרק תחייך" של יובל דיין כשיר השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה