שיווק ופרסום

חברת מבטח סימון מבית מגדל משיקה מיתוג חדש

יאור רביב, מנכ"ל מבטח סימון, מסר: "לאחר מספר חודשים בהם הגדרנו מחדש את ערכי הליבה של החברה ומיקדנו את המסרים, אנחנו גאים להשיק את המיתוג החדש של החברה שילווה אותנו בפעילות מול לקוחותינו וכל בעלי העניין בחברה"
מערכת ice |  1
ליאור רביב מבטח סימון (צילום גל חרמוני)
מבטח סימון, מנהלת ההסדרים הגדולה בישראל, השלימה תהליך מיתוג מחדש של הסוכנות. התהליך, שארך מספר חודשים, הוא פועל יוצא של גיבוש אסטרטגיה חדשה לחברה בהובלת מנכ"ל החברה, ליאור רביב. את תהליך המיתוג הובילה סיגלית עצמון, מנהלת השיווק של החברה, יחד עם חברת "פירמה" שנשכרה לצורך ביצוע הפרויקט. המיתוג החדש הושק השבוע בכנס חגיגי בהשתתפות מנהלי ועובדי החברה. במסגרת התהליך, גיבשה מבטח סימון ספר מותג חדש שכולל לראשונה את כל תחומי הפעילות וכל החברות הבנות בקבוצה וכן לוגו חדש.
ליאור רביב, מנכ"ל מבטח סימון, מסר: "לאחר מספר חודשים בהם הגדרנו מחדש את ערכי הליבה של החברה ומיקדנו את המסרים, אנחנו גאים להשיק את המיתוג החדש של החברה שילווה אותנו בפעילות מול לקוחותינו וכל בעלי העניין בחברה. זו הזדמנות מצוינת להודות לסיגלית עצמון ולחברת פירמה על התהליך ובמיוחד על התוצאה המרשימה שאנחנו גאים בה מאוד".
מבטח סימון הינה בבעלות מלאה של מגדל חברה לביטוח בע”מ ומספקת שירותים בתחומי ניהול ההסדרים הפנסיונים, הביטוח, הפיננסים ובתחומים נוספים. מחזור הגבייה השנתי של החברה נאמד בכ-4 מיליארד שקלים ובמתן שירותים לכ-220,000 מבוטחים וכ-6,000 מעסיקים, ארגונים וחברות במשק הישראלי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגדל ? לא היו בהראל ? (ל"ת)
    אזרח 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור