שיווק ופרסום

אחרי שנה וחצי בלבד: אשת היח"צ מהמובילות בישראל שוב מתגרשת

כוכבת האח הגדול ואשת היח"צ ציפי רומנו, שהתחתנה באוגוסט 2021 ןהזמינה 350 אורחים לאירוע הנישואין שלה ושל נועה משש, שוב מגיעה לרבנות והתגרשה
מערכת ice | 
ציפי רומנו ונעה משש (צילום יחסי ציבור)
אשת היח"צ, מהמובילות ישראל, ציפי רומנו נישאה באוגוסט 2021 לנועה משש, בחתונה שהוגדרה על פי מאקו כאחת היקרות שנעשו בביצה והוערכה בכ-450 אלף שקל, כש-350 אורחים הגיעו לאולם. אבל סיפור האהבה הזה מגיע לסיומו.
״כנראה שהמשיח כאן, תודה לרב גוטליב שהראה לנו מהי מהות היהדות: אהבת חינם״, רשמה סנדרה רינגלר. את טקס החלפת הנדרים ערכו החברים הטובים מוטי רייף ואורנה דץ, והקהל התרגש במיוחד כאשר הרב אברהם מרדכי גוטליב, המכה״ן כאדמו״ר מאשלג קריית יערים, עלה ובירך את הזוג שעמדו מתחת לחופה. אבל שנה וחצי אחרי, השתיים מתגרשות.
 
כזכור, הרב אשלג הוא הרב של ציפי ללימודי הקבלה, והוא דוגל באחדות והידברות בין כל סוגי האוכלוסיות, ובהכלה ותמיכה אוהבת בקהילת הלהט"ב, כאמור, דברי הברכה של האדמו״ר ריגשו את הנוכחים. שיהיה במזל טוב".

האדמ"ור עצמו אמר: "אני בא לכאן בשם האהבה והסובלנות לתת את ברכתי לשתי נשמות גדולות ונפלאות שבחרו להתאחד. כל אחד מבין שליהודי חרדי מעמד כזה אינו פשוט, כי תורתינו הקדושה היא תורת חיים, מצוותיה וחוקיה נועדו לטובת האדם, אך כאשר אנשים נוסעים במסלולי החיים לא לפי התנועה המקובלת, עלינו להכיל זאת באהבה גדולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה