שיווק ופרסום

נטע אלחמיסטר ובכירי טרמינל X חוגגים: איזה עוד סלבס לקחו חלק?

אתר האופנה טרמינל X סיכם שנה מוצלחת במסיבת סילבסטר נוצצת אליה הגיעו מיטב הסלבס והמשפיעניות של ישראל
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום לס הפקות)
אתר האופנה טרמינל X סיכם אתמול (שני) שנה מוצלחת במסיבת סילבסטר נוצצת אליה הגיעו מיטב הסלבס והמשפיעניות של ישראל. המסיבה התקיימה ב-MELI MELO שבמלון בראון ובמהלכה הפתיעה את הקהל אגם בוחבוט שעלתה על הבמה ונתנה הופעה שלא השאירה אף אחד אדיש.
בין המוזמנים שנצפו - נטע אלחמיסטר, הפרזנטורית של החברה והחברה הטובה שלה נועה בני, אדל בספלוב, בר כהן, דנה זרמון, בן זיני, מורן זומר, לירון ויצמן, שי זנקו, בעלות מותג סיסטארז - אלונה ודניאלה, המאפרת חן אלקבץ ועוד.
למסיבה הגיעו גם הבכירים של טרמינל איקס שחגגו יחד – המנכ"ל ניר הורביץ, סמנכ"ל תפעול – איתן פלאק, מנהלת השיווק – עדי שמחוני שגיב, משנה למנכ"ל – אלון לוריא ובעלות מותג סיסטארז, אלונה ודניאלה צור, אשר 50% משוויו נרכש על-ידי אתר האופנה.
כזכור, לאחרונה אלון לוריא מטרמינל איקס נבחר לאיש השיווק של חודש אוגוסט. מנימוקי ועדת השיווק על הבחירה של איגוד השיווק הישראלי באלון לוריא, המשמש כמשנה למנכ"ל טרמינל איקס כשנה ושלושה חודשים ולפני כן כיהן בתפקיד CMO בחברת טננגרופ: "טרמינל איקס עקפה את יעדי המכירות למותג TX COLLABS בזכות המהלך השיווקי והם מכרו את מירב המלאים של כל קפסולת ייצור תוך מספר ימים בלבד".
עוד נמסר כי "החברה הרחיבה את הפעילות מקפסולות מצומצמות לקולקציות ומותגים גדולים יותר. בנוסף, המהלך הגדיל את הכניסות לאתר החברה, הגביר את הנחשקות של טרמינל איקס בקרב הלקוחות ובקרב משפיעניות לעבוד עם החברה ולייצר שיתופי פעולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה