שיווק ופרסום

קופת החולים כללית והראל בשיתוף פעולה נדיר: כך תיהנו מביטוח זול

קופת החולים כללית בשיתוף הראל, יוצאים בקמפיין חדש במטרה להעלות את המודעות והחשיבות להצטרפות לביטוח סיעודי דווקא בגיל צעיר, בשיתוף עם הראפר נורוז. הצטרפות לביטוח סיעודי בגיל צעיר מעניקה הפרמיה נמוכה יותר והזכאות היא לפיצוי מרבי בעת הצורך
מערכת ice |  6
שרותי בריאות כללית (צילום freepik ויקיפדיה)
קופת החולים כללית, בשיתוף הראל, יוצאים היום (חמישי) בקמפיין חדש וייחודי שמטרתו להעלות את המודעות והחשיבות להצטרפות לביטוח סיעודי דווקא בגיל צעיר, בשיתוף עם הראפר נורוז.
הקמפיין החדש מתאר בצורה משעשעת את כל הדברים שהראפר הצעיר טרם הספיק לעשות בחייו, אבל דווקא ביטוח סיעודי הוא כן עשה. המטרה היא להביא לידיעת הציבור את החשיבות להצטרפות לביטוח סיעודי דווקא בגיל צעיר – שכן הפרמיה נמוכה יותר והזכאות היא לפיצוי מרבי בעת הצורך. 
הקמפיין החדש, נוצר והופק באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, והוא צפוי להתפרסם בערוצי הטלוויזיה השונים, בשלטי חוצות בכל רחבי הארץ והמדיה החברתית. מתוך רצון לפנות לקהל הצעיר מי שנבחר להוביל את הקמפיין הוא הראפר והמפיק המוזיקלי - נורוז ומדובר בקמפיין הפרסומי הראשון בכיכובו. כיום חברים בביטוח הסיעודי של לקוחות כללית באמצעות חברת הביטוח הראל כ-2.5 מיליון לקוחות. 
דפנה כרמלי, מנהלת מערך ביטוחי הבריאות וכללית מושלם, מסרה: "אנו רואים חשיבות עליונה, לידע את לקוחות כללית על היתרונות בהצטרפות לביטוח הסיעודי כבר בגיל צעיר מה עוד שהביטוח הסיעודי של כללית באמצעות הראל זכה במדד השירות של משרד האוצר שש שנים ברציפות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קופות החולים ביטלו את הביטוח הסיעודי
    חלי 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהירות, שנים היו האזרחים מבוטחים בביטוח סיעודי ולפתע יום אחד קראתי ידיעה בעיתון שהביטוח הסיעודי מבוטל. מי שרוצה להמשיך חייב ליידע את קופת החולים שלו וכך עשיתי. וכך לאחרים בשקט בשקט הביטוח הסיעודי בוטל ) רק בידיעה קטנה בעיתון) אז שימו לב תמיד
    סגור
  • 4.
    חודשיים ראשונים לא משלמים
    מ 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכי הרבה במוסד סיעודי 6500, כשהמחיר בבית אבות 16000. מותר להם לא לשלם כלום עד 60 יום, והם מנצלים את זה, חודשיים ראשונים לשהות, לא תקבלו כלום. תצטרכו להוסיף יותר מחצי מהסכום, כל חודש. אין ערך לותק. ותק של 23 שנה של תשלומים חודש בחודשו, לא מקנה יותר כסף מה 6500 השקלים, שמעליו לא תקבלו יותר, ולא משנה כמה שנים תשלמו. ראו הוזהרתם.
    סגור
  • 3.
    ומה קורה כשבאמת צריכים אותם? נוכלים. (ל"ת)
    אתי 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כזב
    ש.ז 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשבוע שעבר קיבלתי הודעה מחברת הראל על תוספת של יותר מ-42 אחוזים לפרמיית הביטוח. לידיעתכם הראל חברה עוסקת ומאכזבת.
    סגור
  • 1.
    רק שלעולם לא תוכלו לממש את הביטוח הזה
    NRMG 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תצטרכו לתבוע את חברת הביטוח ולהראל יש עורכי דין מומחים במשיכת זמן ובסוף הסיעודי מת.
    סגור
  • עם עורך דין תוכל לתבוע אותם (ל"ת)
    אזי 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור