שיווק ופרסום

כוכבת העונה החדשה של הישרדות בג'וב חדש: זה העסק שתקים

השורדת הכי מבוגרת בעונה הנוכחית ברשת 13, אלית מוסאיוף, מנצלת את החשיפה מהפרקים הראשונים ופותחת מותג תכשיטים חדש תחת השם "אלית by יוסף" לצד בעלה
מערכת ice | 
הישרדות (צילום יחצ)
כוכבי העונה החדשה של הישרדות בפיליפינים ממשיכים לקטוף קמפיינים ולמנף את הקריירות. גם השורדת אלית מוסאיוף שהיא השורדת הכי מבוגרת בריאליטי של רשת 13, מנצלת את 15 דקות התהילה כדי להמריא לקריירה חדשה.
מוסאיוף, מתקשה מאוד בפרקים הראשונים של העונה לאחר שכבר הספיק למצוא את עצמה מחוץ לחבורת הבנות החזקות של השבט שלה, דורין דותן, מאיה קיי, ספיר קשתי שהגיעו מגובשות לאחר היכרות אישית ויצרו ברית חזקה. 
ב-TMI פורסם כעת שלא הכל זה ריאליטי ואלית, שהיא בכלל מזכירה במקצועה, פותחת עסק חדש של תכשיטים. יחד עם בעלה יוסי מוסאיוף השניים פותחים מותג חדש בשם "אלית by יוסף". 

יש לציין כי בעלה של אלית, שעובד כבר שנים בבורסה ליהלומים ברמת גן, גם כך החליט לחבור לאישתו ויחד עמה להקים ליין תכשיטים חדש בעיצובה שתמכר באונליין בהשראת החוויה שלה בהישרדות.
אלית אישרה את הפרטים ומסרה ל-TMI: "אנחנו מנסים לפתח את זה, אני מקווה שזה יפתח לעוד דברים, אנחנו רק בהתחלה אני עדיין קצת בהלם מכל מה שקורה סביבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה