שיווק ופרסום

רותם סלע נפרדת: הקמפיין החדש שעורר סערה גדולה נחשף

חברת טורנדו נפרדה רשמית מרותם סלע והשיקה קמפיין חדש בו לוקחת חלק השחקנית נעמי לבוב, שהחליפה את סלע כפרזנטורית של החברה. עלות הקמפיין - 3 מיליון שקלים
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום מסך מתוך הפרסומת)
חברת טורנדו, מותג מיזוג האוויר הישראלי, משיקה קמפיין הכולל מגוון סרטים, בהשקעה המוערכת ב-3 מיליון שקל. את הקמפיין מובילה הפרזנטורית החדשה של טורנדו - שחקנית הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון זוכת פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, נעמי לבוב.
בקמפיין שיעלה בקרוב לאוויר נעמי לבוב מסבירה שאין לה סיבה לצאת מהבית שיש בו טורנדו. למרות שמוצבות בפניה סיטואציות שונות ומגוונות, אטרקטיביות יותר או פחות, היא מחליטה תמיד להישאר בבית כי "טורנדו לוקח" בכל מצב. היקף הקמפיין כאמור מוערך ב-3 מיליון שקלים. הקמפיין הוא מבית משרד הפרסום מקאן ובוים על ידי אביב מערבי. הקמפיין כולל מספר סרטים שיעלו בכלל הפלטפורמות בפריסה רחבה.
בעלי טורנדו ומנכ"ל החברה, רונן בזזי, אמר לקראת השקת הקמפיין החדש שעומד לעלות לאוויר, וכן התייחס לכך שהשחקנית נעמי לבוב מחליפה את רותם סלע רשמית: "אני מברך על הבחירה בנעמי לבוב להיות הפנים החדשות של חברת טורנדו. נעמי היא שחקנית מוכשרת ומוערכת, ומתאימה מאוד לספר את הסיפור של טורנדו. אני מאחל לנו ולנעמי הצלחה משותפת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה