שיווק ופרסום

הבורסה בת"א מציגה לראשונה: מערכת דיגיטלית לרישום הנפקות

הבורסה לניירות ערך מודיעה על השקתה של מערכת דיגיטלית חדשנית לרישום הנפקות שפותחה על ידה ותעביר את תהליך הרישום הידני לתהליך חדשני ודיגיטלי 
מערכת ice | 
הבורסה לניירות ערך בתל אביב (צילום פלאש 90/ אדם שולדמן)
הבורסה לניירות ערך מודיעה היום (רביעי) על השקתה של מערכת דיגיטלית חדשנית לרישום הנפקות.  הבורסה מטפלת בכל שנה במעל אלף בקשות לרישום למסחר של ניירות ערך באמצעות הנפקות ראשוניות (IPO), הנפקות משניות, הנפקות בדרך של זכויות והקצאות פרטיות.
עד כה הבקשות הוגשו בצורה ידנית על ידי הגשת טיוטות התשקיף, הצעות המדף וההקצאות הפרטיות. ניהול תהליך הרישום להנפקה הינו תהליך מורכב, המתחיל במחזור החיים של חברה לקראת הנפקה וכולל את כל המעורבים בתהליך – עורכי הדין, החתמים, החברות עצמן, הבורסה ומסלקת הבורסה
המערכת הדיגיטלית שפותחה על ידי הבורסה, מהווה קפיצת מדרגה משמעותית, במעבר מתהליך רישום ידני לתהליך חדשני ודיגיטלי. המערכת תאפשר הנגשה ופישוט תהליך מורכב ותאפשר לחברות המנפיקות, לעורכי הדין והחתמים המובילים את תהליך ההנפקה לפעול בשקיפות ויעילות, תוך קיצור של משך התהליך בין היתר לאור יכולת התגובה המהירה למשימות הקשורות בתהליך ההנפקה מכל מקום ובכל זמן. כמו כן, המערכת מספקת פתרונות ייחודיים אשר בין השאר, מצמצמים סיכונים תפעוליים וטעויות אנוש בתהליך וזאת על ידי שימוש בכלי בקרה דיגיטליים לאורך התהליך כולו. 
המערכת שנבנתה תביא לחיסכון משמעותי בזמן ובעלויות עבור החברות, תקטין למינימום את הצורך בשימוש בנייר לצורך הדפסת מסמכים ותקדם, בין היתר, את תפיסת ה- ESG  של הבורסה ושל החברות הנסחרות. לאור זאת שבכל הנפקה מעורבים גורמים שונים מחברות שונות, כל גורם שיהיה שותף בתהליך, יהיה מזוהה במערכת תוך קבלת הרשאות מתאימות, וזאת על מנת שהתהליך יהיה חסוי ומאובטח ברמה הגבוהה ביותר.
הבורסה תמשיך לקדם ולפתח את המוצרים והשירותים המוצעים לציבור לקוחותיה, באמצעות שימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, לצורך פיתוח פלטפורמות דיגיטליות נגישות, חסכוניות וחדשניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה