שיווק ופרסום

הוט בהישג אדיר: זו הסדרה הישראלית הראשונה בהיסטוריה שמגיעה לפסטיבל היוקרתי

חאנשי, הדרמה הקומית המדוברת של של הוט,  היא הסדרה הישראלית הראשונה אי פעם שתוצג בפסטיבל הקולנוע העצמאי היוקרתי ביותר בארה"ב ומהחשובים בעולם, אחרי שנכנסה לפני 500 סדרות מולם התמודדה
מערכת ice |  3
חאנשי (צילום HOT)
"חאנשי", הדרמה הקומית המדוברת של הוט שמספרת על דתייה אמריקאית שעולה לישראל, היא הסדרה הישראלית הראשונה אי פעם שתוצג בפסטיבל הקולנוע העצמאי היוקרתי ביותר בארה"ב ומהחשובים בעולם (התמודדה מול יותר מ-500 סדרות).
"חאנשי", מהיוצרת עליזה חנוביץ' (שמככבת בתפקיד הראשי) ובבימויים של מיקי טריאסט ואהרון גבע, תוקרן בינואר הקרוב בפסטיבל הסרטים המוערך, שמתקיים ביוטה, לצד פרקים ראשונים של סדרות מבטיחות מארה"ב ורחבי העולם. ארבעה פרקים מהסדרה החדשה יוקרנו במסגרת ה-Indie Episodic, שמוקדשת לסדרות טלוויזיה ומציגה מדי שנה את הכוחות העולים בתחום.

אז הוקם ב-1985 ע"י הבמאי והשחקן זוכה האוסקר רוברט רדפורד, "סאנדנס" מיצב את עצמו כפסטיבל הסרטים העצמאיים הגדול והמכובד ביותר בארה"ב, ונחשב לאחד מחמשת הפסטיבלים החשובים בעולם ("The Big Five") לצד קאן, ונציה, ברלין וטורונטו. לאורך השנים, התקיימו בסאנדנס בכורות עולמיות ליצירות המדוברות ביותר, ובין הבמאים שהשיקו את הקריירות שלהם בפסטיבל ניתן למנות את קוונטין טרנטינו, פול תומאס אנדרסון, סטיבן סודרברג, אווה דוברני, דיוויד או. ראסל, ווס אנדרסון ודארן ארונופסקי.
מבקרים, מפיצים ומפיקים מהמובילים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה מסמנים את היצירות שמציגות בפסטיבל ויפרצו בשנה הקרובה בעונת הפרסים. בשנה שעברה, זכויות ההפצה של הסרט "קודה", שהוקרן בבכורה בסאנדנס, נמכרו ב-25 מיליון דולר ל-Apple (שיא כל הזמנים למכירה בסאנדנס), והוא זכה בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר. בעבר השתתפו בפסטיבל סרטים ישראליים כגון "האסונות של נינה", "אדמה משוגעת" ו"סופת חול" – ו"חאנשי" תהיה הסדרה הישראלית הראשונה שתזכה למעמד המכובד.
הסדרה המדוברת, שעלתה ב-HOT עוקבת אחרי חאנשי (חנוביץ'), צעירה מהקהילה היהודית בברוקלין שנמצאת במסלול הנכון להתחתן בשידוך ולהביא שישה ילדים לעולם. אלא שבניגוד לכולן, חאנשי סוחבת איתה פנטזיה סודית שלילדה דתייה טובה אסור לחלום – לעשות הרבה סקס. עם הרבה חיילים ישראלים. אי שם, במזרח התיכון. רגע לפני החתונה לגבר שהיא לא באמת מכירה, היא מחליטה להפתעת כולם ובהתנגדות משפחתה, לנטוש הכל ולעשות עלייה פתאומית לארץ ישראל.
דווקא בארץ הקודש, בלב ירושלים, חאנשי עוברת מסע פרוע, סקסי וחסר גבולות, והופכת לאישה החופשייה וההרפתקנית שהיא נולדה להיות. כעת, היא זו שבשליטה על חייה, והיא סוחפת אחריה את חברותיה העולות לצאת מהבועה הטהורה שהקימו, למתוח גבולות שלא הכירו, להכיר אנשים שנאסר עליהן להכיר ולחגוג את כל מה שצווה עליהן להתרחק ממנו. אלא שהמעבר מחיים שמגיעים עם ספר חוקים – לחיים ללא חוקים בכלל – שואב את חאנשי למערבולת, והיא נאלצת לראשונה בחייה להתעמת עם הזהויות הסותרות שלה – הדתית והמינית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סדרה משעממת בכל אספקט
    שיקצוץ 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צפיתי והבחנתי בתסריט נוראי, משחק לא קיים, צילום חובבני. האם מספיק שזה באנגלית ושפכו עליה תקציבי מנויים?
    סגור
  • 1.
    סדרה טובה אבל זאת לא חכמה...
    Mishka 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סדרות באנגלית פשוט יותר טובות, זאת לא באמת חכמה. המשחק יותר טוב באנגלית אי אפשר להסביר את זה.
    סגור
  • נפלאה
    תמר 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליזה הנפלאה והמוכשרת תמשיכי בקול המיוחד שלך הסדרה נהדרת. בהצלחה !!!
    סגור