שיווק ופרסום

החנוכייה הגדולה בעולם נחתה בישראל: צפו במיזם המרשים

החנוכייה הגדולה בישראל, , אשר מתפרשת על פני 250 מטרים ומתנשאת לגובה של 60 מטרים, תוצג במהלך חג החנוכה על גג בית דגון בחיפה, במיקום שיאפשר לצפות בה מכל רחבי העיר. צפו במיזם המטורף
מערכת ice |  1
החנוכייה הגדולה בעולם (צילום סטודיו דותן לידזי)
החנוכייה הגדולה בעולם, אשר מתפרשת על פני 250 מטרים ומתנשאת לגובה של 60 מטרים, תוצג במהלך חג החנוכה על גג בית דגון בחיפה, במיקום שיאפשר לצפות בה מכל רחבי העיר. בנוסף, על חזית הקיר הדרומי יוצג מופע אור קולי עצום בגודלו 100-40 מטר המשלב טכנולוגיית וידיאו מאפינג ייחודית המותאמת לארכיטקטורת המבנה.  
עמותת תיירות ונופש חיפה בראשות מר יואב רמתי, אשר מקדמת תיירות סביב מוקדים יהודיים שורשיים בעיר, הקימו את המיצג יוצא הדופן. חנוכיית הענק תאיר לאורך כל ימי החג. המופע יתקיים בכל ימי החג החל מהשעה 17:00 ועד השעה 24:00. 
המייצג מתפרש על פני 250 מטר וכולל 6 מקרני לייזר שיוצרים תמונה שלמה של  4000  מ״ר. במהלך ימי החג יוצג סרטון באורך 4 דקות המכיל אלמנטים ויזואליים בטכנולוגיית וידאו מתקדמת של סיפורי החג, דגל ישראל ומוטיבים שונים של חג החנוכה.  הסרטון יוצג בכל 15 דק׳ ויעניק למבקרים בעיר חוויה יוצאת דופן ומאירה.
בונוס למבקרים המתעדים: באתר האירוע אפשר יהיה להעלות תמונות, לתייג את המיצג ולזכות לתמונה בגודל 100 מ׳ שלכם על הבניין. התמונות יוקרנו בזמני המעבר שבין הסרטונים. ברחוב העצמאות המרכזי, יוצבו רמקולים שינגנו את הפסקול של הסרטונים, יחולקו סופגניות ומוזיקת חג תושמע בין הסרטים.
על המיצג המפואר עובד צוות מעצבים מתחומים שונים: אנשי תוכן, מעצבים גרפיים, אנשי תלת מימד, אנימטורים, אנשי סאונד ועריכה, וידאו מאפיניג. כל הפרויקט ברמת התוכן האומנותי מבוצע ומנוהל על ידי משרד דותן לידז׳י, סטודיו חיפאי, בשילוב אנשי אנימציה ותלת מימד מהטובים בישראל.

החנוכייה הגדולה בעולם (סטודיו דותן לידז׳י)
לצורך הפרויקט נבחר ספק טכני, גיל טייכמן, שאחראי על הצבת 6 מקרני לייזר ייחודיים שלא קיימים בישראל ועוצמתם 35,000 לומנס (!) כל אחד, בעלי טכנולוגיה המתקדמת בעולם. את הפרוייקט מפיקה חברת אתו״ס בדיוק וקפדנות על מכלול הפרטים הנדרשים להצלחת פרוייקט בסדר גודל זה, תןך שימת דגש לבטיחות והפקת המקסימום האפשרי בתקציב שהוגדר לפרוייקט.
כחלק מפסטיבל ארועי חנוכה בעיר חיפה ובנוסף לשלל האטרקציות בעיר, כשהבולטת ביניהן הינה מיצג החנוכייה הגדולה בעולם. העיר חיפה מזמינה את כולם, מהדרום ועד הצפון, להגיע ולהנות מאטרקציות החג הייחודיות שמציעה העיר, כשלצד המיצג המרהיב ניתן להנות מסיורים בטיילת לואי, עתיקות שקמונה , סטלה מאריס, סדנאות יצירה ברוח העת העתיקה, סיורי חושים,  סיורי חנוכיות, גרפיטי ועוד. ממגרת בית דגון, מסוף גרעיני החיטה של מדינת ישראל, ממוקמת בקצה שדרות בן גוריון במושבה הגרמנית בחיפה שהתקשטה כולה באורות לקראת החג. 
עמותת תיירות ונופש חיפה בראשות יואב רמתי  בחרה למקד את חגיגות החנוכה השנה בתיירות סביב מוקדים יהודים שורשיים בעיר חיפה. הישוב היהודי בחיפה קיים מעל 1800 שנים ובסביבת העיר מצויים אתרים יהודים רבים, ביניהם מערת אליהו, קבר רבי אבדימי דמן חיפה, קבר הרמב״ן, בתי כנסת עתיקים ועוד. החגיגות השנה יתמקדו בגבורה יהודית, מסירות הנפש והאמונה ולכן יצטרף לסמלים גם מייצג החנוכייה, שנוצר על בסיס מגילת אנטיוכוס ומסמל את נס פח השמן אותו מציינים בימי החנוכה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי של מיזם - חג שמח (ל"ת)
    יוסי החיפאי 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור