שיווק ופרסום

הקמפיין החדש של זוכה הישרדות: פרזנטור לוודקה

זוכה "הישרדות" ו"הבוזגלוס" אסי בוזגלו, נבחר להיות פרזנטור ברשתות החברתיות של הוודקה הבינלאומית Legend Of KremLin
מערכת ice | 
אסי בוזגלו (צילום טל חן)
אסי בוזגלו, זוכה "הישרדות VIP" וכוכב תוכנית הריאליטי "הבוזגלוס" נבחר להוביל בישראל את קמפיין הוודקה Legend Of KremLin ברשתות החברתיות. ההסכם ביניהם נחתם לחצי שנה.
מותג הוודקה הסופר פרימיום לג'נד אוף קרמלין מציע וודקה שהודות לתהליך ייצור קפדני במיוחד נחשבת לוודקה סופר פרימיום איכותית, שזכתה במספר גדול של פרסים בתחרויות בינלאומיות ומבחני טעימות עיוורות. 
מחברת א.ג.ת.ד משווקת רשמית של הוודקה בישראל נמסר: "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את אסי בוזגלו כפרזנטור של הוודקה, בוזגלו הוכיח את עצמו בהישרדות כושר מנהיגות יוצא דופן ויצא כאגדה שזכה בתואר השורד הגדול, וגם בתוכנית הראליטי בכיכובו. החיבור בינינו הוא לגמרי טבעי".

באחרונה הוציא בוזגלו לאור את ספרו החדש 'בין החיים למשחק', כשעל הרקע בכריכה הוא מופיע בעת שכיכב בריאליטי של רשת 13. עם צאת הספר כתב בוזגלו לעוקביו ברשתות החברתיות: "אם היריון נמשך 9 חודשים אז את התינוק הזה לקח לי חיים שלמים להוציא לאוויר העולם ותכלס בכלל לא חשבתי שאני אוציא אותו. נו יאללה… תגידו את זה.. אני יודע שאתם רוצים.. ״אסי בוזגלו סופר?? מה קשור?״ והאמת שאני לא יודע. אם הייתם שואלים אותי לפני כמה שנים אם אי פעם אוציא ספר לא זה בדיוק מה שהייתי עונה ״אני? מה קשור?״.
"אבל זה היופי בחיים האלה", המשיך בוזגלו, "הם לוקחים אותך לאן שבא להם והשאלה כמה אתה מוכן לצאת מהשבלונה ואיזור הנוחות שלך, להעז ולא לפחד ממה יגידו. אז החלטתי להעז ולא לפחד ממה יגידו, לצאת מהשבלונה ומאיזור הנוחות ולצאת למסע הזה ולכתוב את הספר שמדבר אותי, את הכשלונות, ההצלחות, הטעויות, האכזבות, ההפתעות והסודות ואיך כל הדבר הזה בנה אותי והפך אותי למי שאני היום. אני מאמין שכל אחד, לא משנה בן כמה הוא ואיפה זה תופס אותו בחיים, יוכל לקחת משהו לעצמו מהספר הזה, כלי חדש או תובנה שתשנה לו את המחשבה ואת תפיסת החיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה