שיווק ופרסום

בנק ONE ZREO משאיר אבק למתחרים? זה המהלך שעשה

בבנק הדיגיטלי הראשון בישראל ONE ZERO זיהו את ההזדמנות וגייסו את נבחרת יוצרי התוכן של הבנק - וביניהם ליאור סושרד, נועה רוזין, ערן סוויסה, מלי לוי, ליקי רוזנברג ולירי חורש רינמן (טרוולירי), אלו לקחו חלק באירוע ה-Creative Season המתקיים בימים אלו במשרדי Meta בישראל
מערכת ice |  2
ליאור סושרד (צילום ONE ZERO)
תהליכי הקריאייטיב והפרסום ברשתות החברתיות עוברים שינויים נרחבים בשנים האחרונות. בבנק הדיגיטלי הראשון בישראל ONE ZERO זיהו את ההזדמנות וגייסו את נבחרת יוצרי התוכן של הבנק - וביניהם ליאור סושרד, נועה רוזין, ערן סוויסה, מלי לוי, ליקי רוזנברג ולירי חורש רינמן (טרוולירי).
אלו לקחו חלק באירוע ה-Creative Season המתקיים בימים אלו במשרדי Meta בישראל. במסגרת היוזמה, 20 סטארט-אפים ישראליים מובילים (בהם מאנדיי, למונייד, פייבר ואחרים) צילמו בשבועיים האחרונים למעלה מ-80 סרטוני רילס.

צוות בנק ONE ZERO  התכנס יחד עם מומחי הקריאייטיב של Meta לסשנים של חשיבה ופיצוח רעיונות, ובהמשך לצילומי סרטונים והפקת נכסים דיגיטליים בהשתתפות נבחרת המשפיענים של הבנק - הזמינים להעלאה והרצה בפלטפורמות החברתיות בתוך שעות ספורות, בתהליך יצירה קריאייטיבי ייחודי וראשוני מסוגו.
הבנק הדיגיטלי הושק רשמית במהלך אוגוסט, וסיים את תקופת ההרצה. הבנק הוקם לאחר שבמשך מעל 40 שנה לא קם בנק נוסף בישראל, והמערך הדיגיטלי והחדשני של הבנק כבר יצר רשימת המתנה ארוכה, ושבועיים מהשקתו כבר גייס 13,900 לקוחות. על פי נתוני הבנק של פרופ' אמנון שעשוע, בכל יום מצטרפים אל הבנק החדש כ-250 לקוחות ומתקבלות מדי יום כמעט 1,500 בקשות הצטרפות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה לא בנק. זה תאונה כושלת!!! (ל"ת)
    יוסי 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה ככ עלוב ומנג'ס
    יוני 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסומת שלהם בטלוויזיה מצוינת אבל בדיגיטל זה מהנחותים ביותר
    סגור