שיווק ופרסום

סקצ'רס משתפת פעולה עם אמן גרפיטי ומשיקה נעלי לבבות

מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס משתף פעולה עם אמן הגרפיטי הבינלאומי ג'יימס גולדקראון, ומשיק נעלי סניקרס לילדות מעוטרים בלבבות צבעוניים
מערכת ice | 
נעלי סקצרס לבבות (צילום יחצ)
מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס מבית MGS החל בשיתוף פעולה ייחודי עם אמן הגרפיטי הידוע ג'יימס גולדקראון והשיק נעלי סניקרס לילדות מעוטרים בלבבות צבעוניים.
האמן ג'יימס גולדקראון מוכר בכל העולם בזכות ציורי הגרפיטי המרהיבים שלו, המשלבים אלמנטים של לבבות נוטפים בצבעים שונים. באומנות שלו גולדקראון בוחר באלמנטים אוניברסליים אלו על מנת שיהיו מובנים בכל העולם, ללא צורך בהסבר או תרגום, ומטרתן להפיץ מסר של אהבה וחיוביות בכל רחבי הגלובס. גולדקראון מתגורר בלוס אנג'לס והציג את אמנותו בין היתר בערים כמו ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, לונדון, שנחאי וטוקיו.

שיתוף הפעולה של המותג סקצ'רס עם ג'יימס גולדקראון מביא את האלמנטים האהובים לנעלי סקצ'רס. הדגם הייחודי כולל הדפסים בהשראת ציורי הגרפיטי האומנותיים והמוכרים שלו על סניקרס מקולקציית UNO שהיא בסט סלר עולמי של סקצ'רס, ומשלבת סוליה עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה, תמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת  Air-Cooled Memory Foam® הזוכרת את תצורת כף הרגל ושומרת על אוורור. .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה