שיווק ופרסום

דובוני סאדו מאזו ופורנו ילדים: הקמפיין המטריד של בלנסיאגה

מותג האופנה הגיש תביעה כנגד יוצרי הקמפיין הפרסומי שלו, בו מוצגים מראות הזויים ומטרידים במיוחד
מערכת ice |  2
קמפיין של בלנסיאגה (צילום בלנסיאגה)
בלנסיאגה הגישה תביעה על סך 25 מיליון דולר, כנגד המפיקים של מסע פרסום שנוי במחלוקת, שכלל פסיקת בית משפט הנוגעת פורנוגרפיית ילדים ודובוני BDSM. בית האופנה הגיש ביום שישי את התביעה נגד חברת ההפקות North Six, Inc, מעצב הסט ניקולס דה ג'רדינס והחברה שלו, שנושאת את שמו, בגין הכללת מסמכים משפטיים מהחלטת בית המשפט העליון בארה"ב בנושא חוקי פורנו ילדים.
המודעה של מותג האופנה הראתה גם תמונות מטרידות של ילד אוחז בדובוני צעצוע, הלבושים בתלבושות BDSM. בלנסיאגה מגישה את התביעה "כדי לבקש פיצוי בגין נזקים נרחבים שהנאשמים גמרו להם, בקשר לקמפיין פרסומי, שבלנסיאגה שכרו אותם לייצר", נטען בבית המשפט העליון במנהטן. בלנסיאגה טוענת ש-North Six ו-Des Jardins כללו את התמונות של מסמכי בית המשפט ללא ידיעתה - דבר שהיה "מרושע או, לכל הפחות, פזיז בצורה יוצאת דופן", נכתב בתיק. "כתוצאה מההתנהגות הפסולה של הנאשמים, חברי הציבור, לרבות כלי התקשורת, קשרו את בלנסיאגה באופן שקרי ומחריד עם הנושא הדוחה והמטריד ביותר של החלטת בית המשפט", טוענים בעיתוני בית המשפט. "הנאשמים נושאים באחריות כלפי בלנסיאגה על כל הנזק הנובע מהאסוציאציה הכוזבת הזו".
הפרסומות יצאו בשבוע האופנה בפריז וקידמו את קולקציית אביב/קיץ 2023 של החברה. ביום שלישי, החברה פרסמה התנצלות והודיעה שהיא ההוריד את מודעות הדובונים. "אנו מתנצלים בכנות על כל עבירה שהקמפיין שלנו לחג גרם. תיקי דובי הקטיפה שלנו, לא היו צריכים להיות מוצגים עם ילדים בקמפיין הזה. הסרנו מיד את הקמפיין מכל הפלטפורמות", נכתב בהודעה שפורסמה באינסטגרם.
על רקע בדיקה של הקמפיין השנוי במחלוקת, רגולטור אחד בעל עיני נשר, הבחין במסמכי בית המשפט העליון על חוקי פורנוגרפיית ילדים מוצגים באחת הפרסומות. החברה גם התנצלה "על הצגת מסמכים מטרידים בקמפיין שלנו", ואמרה כי היא "נוקטת צעדים משפטיים נגד הצדדים האחראים ליצירת הסט, הכולל פריטים לא מאושרים לצילומי הקמפיין שלנו באביב 23"."אנו מגנים בחריפות התעללות בילדים בכל צורה שהיא. אנו עומדים למען בטיחותם ורווחתם של הילדים", סיכמה החברה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכתבה הזו לא קריאה
    א 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך עין לפני שמפרסמים גוגל טרנסלייט
    סגור
  • גם אני לא הבנתי את הכתבה ומי נגד מי (ל"ת)
    שיר 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור