שיווק ופרסום

אלו הפרסומות ששורפות את המסכים בחברה הערבית

דירוג הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית לחודש אוקטובר על פי סקר מיוחד שנערך בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV בשיתוף ice

מערכת ice | 
קמפיין פארק השעשועים שאוורלנד (צילום צילום מסך)
קמפיין פארק השעשועים שאוורלנד שבטולכרם היא הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש אוקטובר, כך עולה מתוך סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice. 
 
הפרסומת המנצחת של פארק השעשועים הגדול שאוורלנד שנמצא בטולכרם, מזמין את ההורים השונים להביא את ילדיהם לפארק, ומציגה את מגוון האטרקציות שהוא מציע. 

למקום השני הגיעה הפרסומת המנסה לעודד את הציבור הערבי להצביע ביום הבחירות ולוודא שהמפלגות המייצגות את הציבור הערבי יעברו את אחוז החסימה. הפרסומת היא יוזמה של משרד הפרסום למסה מדיה.  
 
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא לאוניברסיטה הערבית–אמריקאית בג'נין. אוניברסיטה זו הינה המוסד האקדמי הפרטי הראשון ברשות הפלסטינית עם מעל ל-8,000 סטודנטים.
 
לאחרונה דיווח כי ערוץ הלא  TV(אפיק 30) מקבוצת Panet יכנס כחבר רשמי בוועדת המדרוג. בנוסף, מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 23% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV. 

קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדיי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה