שיווק ופרסום

לראשונה בהיסטוריה שלה: בורגרסבר יוצאת בקמפיין פרסום קרוס פלטפורם

הרשת, המונה מעל 40 סניפים ברחבי הארץ, תחל בקמפיין שיעלה במגוון פלטפורמות ובראשן ב"כאן 11" החל מ-20.11 במהלך משחקי המונדיאל
מערכת ice | 
בורגרסבר (צילום WordPress)
לראשונה מאז היווסדה, לפני 23 שנה, רשת ההמבורגרים "BURGERS BAR" יוצאת בקמפיין פרסום קרוס פלטפורם בהשקעה של למעלה מחצי מיליון ש"ח, והיא לוקחת אותו לקצה. הרשת, המונה מעל 40 סניפים ברחבי הארץ, תחל בקמפיין שיעלה במגוון פלטפורמות ובראשן ב"כאן 11" החל מ-20.11 במהלך משחקי המונדיאל, וכן גם בשילוט חוצות ארצי, בדיגיטל וברשתות החברתיות.
הרשת יוצאת בצעד נועז למיצובה כמובילה אל מול הרשתות המתחרות, ובמסגרת הקריאייטיב של הקמפיין, נבחרה הצגת המתחרים כ"המבורגר צעצוע" אל מול המבורגר אמיתי, איכותי וטוב במחירים דומים ברשת "BURGERS BAR". הקמפיין מזמין את קהל הלקוחות לבדוק ולגלות את ההבדל בין רשתות פאסט פוד המספקות המבורגרים זולים ולא איכותיים, ובין "BURGERS BAR" המספקת המבורגר משובח ותמורה שווה למחיר.
 
את המהלך יוביל משרד הפרסום "קליקה". במסגרת הקמפיין אף תשיק הרשת ארוחת מונדיאל ייחודית, שתשווק לאורך כל חודש השידורים, הכוללת שלושה המבורגרים, שלוש תוספות, שש פחיות קוקה קולה, ממרח עגבניות וממרח של HEINZ וצידנית תרמית, כל זה בעלות של 159 ש"ח בלבד לחברי מועדון הלקוחות ולמצטרפים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה