שיווק ופרסום

כיוון חדש: סנדרה רינגלר פותחת בקריירת דוגמנות

הסטייליסטית הצטלמה לקמפיין החורף של SR, הקולקציה בעיצובה לרשת לאפייט איטלי.  מרשת האופנה נמסר: ״יחד עם סנדרה רינגלר בקולקציית SR, נפתח לנו פתח לעולמה של האישה הישראלית העכשווית, לצרכים שלה, לסטייל שלה"
מערכת ice | 
סנדרה רינגלר מדגמנת (צילום אור גפן)
לא רק סטייליסטית: מהיום סנדרה רינגלר גם מעצבת ודוגמנית. רינגלר הצטלמה היום (חמישי) לקמפיין החורף של SR, הקולקציה בעיצובה לרשת לאפייט איטלי. זו העונה השניה לשיתוף הפעולה המצליח, בו מעצבת סנדרה את הקולקציה במחשבה על האישה המודרנית, עם סטייל מדויק מבלי להתפשר על איכות ונוחות כמו שרק היא יודעת. בצילומים החליפה רינגלר שלל מראות עם נעליים בהשראות של שנות ה90, מגפי שלג מראות ערב וגימורים מטאליים שנמצאים בחנויות ברחבי הארץ.
מלאפייט איטלי נמסר: ״יחד עם סנדרה רינגלר בקולקציית SR, נפתח לנו פתח לעולמה של האישה הישראלית העכשווית, לצרכים שלה, לסטייל שלה. העונה, בעקבות הביקוש, הגדלנו את הקולקציה בעיצובה, במחשבה לדייק ולהעניק מקסימום נוחות לכל אישה. בפברואר כבר נטוס לאיטליה במסע לעיצוב הקולקציה הבאה".
בקיץ האחרון, רשת אימפרס השיקה קולקציית תכשיטי יהלומים חדשה לכבוד ט"ו באב בעיצובה של סנדרה רינגלר, הקולקציה כוללת מגוון של עגילים, טבעות ושרשראות זהב משובצים יהלומים ובנויה על טרנדים חדשים לקיץ 2021. ההשקה מוערכת בהשקעה של כחצי מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה