שיווק ופרסום

זוהי הזוכה בפרס אפי ל"פרסומת נגד אלימות" של שנת 2022

המשביר לצרכן זכתה בפרס החשוב, כאשר בעזרת אלמנטים מוחשיים של מוצריו: חגורה, מערוך וסכין, שעוררו תשומת לב רחבה, המשביר חרט על דגלו לא לאלימות
מערכת ice | 
הזכייה של המשביר לצרכן
המשביר לצרכן, היא הזוכה בפרס "אפי" לפרסומת נגד אלימות לשנת 2022. בפרסומת שלא השאירה איש ללא תגובה, המשביר לקח את מוצריו שלב אחד למעלה ובא והציג בפני הציבור את ההשקפה שלו לאלימות נגד נשים. בעזרת אלמנטים מוחשיים של חגורה, מערוך וסכין , שעוררו תשומת לב רחבה, המשביר חרט על דגלו לא לאלימות, הציף את העניין לתודעה וזכה אמש (יום שני) להכרה גדולה.
 
בתצלומי הקמפיין, הופיעו כאמור מערוך, סכין וחגורה עם תווית תלויה עליהם שעליה כתוב: "תזכורת ליום האישה" ובהמשך מסר הנוגע לפריט וההקשר שלו לאלימות נגד נשים. בתמונה של המערוך נכתב על התווית "מערוך מיועד רק לרידוד בצק", בתמונה של הסכין נכתב "סכין מיועד רק לחיתוך מזון" ובתמונה של החגורה נכתב "חגורה מיועדת רק להידוק מכנסיים".

לצד כל אחת מהתמונות נכתב: "בשנה האחרונה 200,00 נשים הותקפו על ידי בני זוגן. כרשת שלמעלה מ-70% מעובדיה הן נשים, המשביר לצרכן חרטה על דגלה להילחם באלימות במשפחה. ביום האישה נתרום לעמותת "ל.א. לאלימות נגד נשים" תרומה כספית מכל הלב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה