שיווק ופרסום

רשת חדרי הכושר הולמס פלייס כובשת את ירושלים

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, אירחה את ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, לאירוע גזירת הסרט של מועדון רשת אייקון פיטנס – המועדון הראשון של הקבוצה בעיר ירושלים, בהשקעה של מעל 4.5 מיליון שקלים: "עתידים לפתוח בין 3-4 מועדוני כושר נוספים בירושלים בתקופה הקרובה"
מערכת ice | 
הולמס פלייס בירושלים (צילום הולמס פלייס)
קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, אירחה את ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, לאירוע גזירת הסרט של מועדון רשת אייקון פיטנס – המועדון הראשון של הקבוצה בעיר ירושלים, בהשקעה של מעל 4.5 מיליון שקלים.
האירוע כלל נאומים קצרים וטקס גזירת סרט. ראש עיריית ירושלים, מר משה ליאון התכבד להיות זה שגזר את הסרט ולמעשה פתח את שעריו של מועדון הכושר הראשון של קבוצת הולמס פלייס בעיר ירושלים לכל תושבי עיר הבירה והסביבה.
קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס אמרה באירוע: "אנו נרגשים לפתוח את המועדון הראשון של הקבוצה בעיר הבירה ירושלים. המועדון החדש של אייקון פיטנס בירושלים מציע את מכשור מתקדם לצד סטודיו עם מגוון רחב של שיעורים ואווירה צעירה, כל זאת במחירים אטרקטיביים. כחלק מתוכנית הצמיחה של הקבוצה לשנים הקרובות, שהכרזנו עליה לאחרונה, אנו עתידים לפתוח בין 3-4 מועדוני כושר נוספים בירושלים בתקופה הקרובה".
המועדון של רשת אייקון פיטנס, המפעילה 26 מועדוני כושר לואו קוסט פרימיום בפריסה ארצית, ממוקם במתחם הסינמה סיטי בעיר ומשתרע על שטח של 1100 מ"ר עם נוף פנורמי מרהיב לכל העיר.
זהו המועדון ה-57 של קבוצת הולמס פלייס המפעילה 5 פורמטים שונים בפריסה ארצית. המועדון החדש בירושלים, משלב חדשנות טכנולוגית, חדר כושר עם מכשור מתקדם, חדר סטודיו הכולל היצע גדול של שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ובנוסף שיעורי סטודיו וירטואליים – מגוון רחב של שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים בעולם שמוקרנים על מסך ענק ומאפשרים למנויים להתאמן בכל שעה ביום גם כשאין שיעור לייב, מלתחות, לוקרים ואווירה צעירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה