שיווק ופרסום

החברה שהחליטה להילחם בתופעת בזבוז המזון

בקמפיין החדש, ברילה פונה לאנשים האוהבים פסטות להצטרף אליה לאתגר על שמירת איכות הסביבה וכדור הארץ ולשפוך אור על החשיבות של קיימות במטבח, החל משיתוף שיטות בישול חדשות, טיפים ומתכונים
מערכת ice | 
קמפיין ברילה (צילום יחצ)
מותג הפסטה האיטלקי ברילה יוצא השבוע בקמפיין עולמי וגם בישראל עם אתגר בטיקטוק במטרה להילחם בבזבוז מזון: "לפסטה מגיעה הזדמנות שניה". אתגר #SecondLifePasta פותח לצרכן הסופי רעיונות יצירתיים, כולל מתכונים חדשים, ייחודיים וטעימים מה ניתן לעשות עם שאריות הפסטה שנותרו לאחר ארוחה, מבלי לזרוק אותן לפח.
פסטה היא אחת המנות האהובות בעולם, מה שמגדיל את ההזדמנות לשינוי מחשבתי הן בטעם והן ביצירתיות. כחלק מהמחויבות של ברילה לבישול בר קיימא יותר ועידוד הרגלים בריאים, המותג מעודד את אוהבי האוכל לתת לשאריות הפסטה הזדמנות שנייה, כסימן לאהבה ושמירה על כדור הארץ. בקמפיין החדש, ברילה פונה לאנשים האוהבים פסטות להצטרף אליה לאתגר על שמירת איכות הסביבה וכדור הארץ ולשפוך אור על החשיבות של קיימות במטבח, החל משיתוף שיטות בישול חדשות, טיפים ומתכונים.
המותג ברילה דוגל בכך שמחוות קטנות יכולות לעורר שינוי משמעותי, ולתרום להווה ועתיד טובים יותר מה גם מבחינה כלכלית ישנו חיסכון משמעותי בו המותג דוגל המיוחד בתקופה שעלויות המחייה המשפחתיות גבוהות במיוחד. הקמפיין יערך באפליקציית טיקטוק ובעזרת ההאשטאג #SecondLifePasta, המותג ברילה גייס משפעני רשת ויוצרי תכנים בטיקטוק שנרתמו לקמפיין ויצרו מתכונים ושיטות להכנת פסטה משאריות בצורה יצירתית, טעימה ובת קיימא.
לדברי מור בן אליהו מנהלת המותג ברילה בישראל: "אוכל הוא לא רק עניין של מה אנחנו שמים על הצלחת שלנו כל יום. זו האנרגיה שלנו. מדובר ברווחה, בתרבות, בחברותא, במשאבים הנדרשים כדי לייצר אותו, הוא פרנסתם של אנשים רבים ברחבי העולם. אלו הם הערכים האמיתיים של האוכל שאנו רוצים לשמור. מחובתנו להימנע מבזבוז מיותר, להפחית את השפעת מערכת המזון על כדור הארץ ואנו קוראים לאנשים לצרוך באחריות וליהנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה