שיווק ופרסום

הפרסום של רשת האופנה הישראלית עם הישג מרשים

הפרסומת של לירן כהונר ובעלה גיא גיאור כחלק מקמפיין H&O זכה להשתתף בתחרות יוקרתית בקנדה
מערכת ice | 
לירן כוהנר וגיא גיאור (צילום ליאור קסון)
סרטון קמפיין האופנה של רשת H&O בכיכובם של  הפרזנטורים לירן כוהנר ובעלה גיא גיאור, נבחר להשתתף בפסטיבל סרטוני האופנה הבינלאומי השנתי: Canadian international fashion film festival CANIFFF22 – שיתקיים בקנדה בחודש הבא. מדובר בסרטון הראשון בשפה חדשה של הרשת: Brands Collection H&O (כל המותגים במקום אחד) שיתחרה מול סרטונים, קליפים ופרסומות של עשרות מותגים מ-50 מדינות בעולם.
הסרטון בניצוחו של משרד הפרסום קניבל מדיה הופק ע"י חברת ביסקוטי הפקות (בימוי: בן קוטי) הוא חלק מקמפיין רחב היקף שנאמד בהשקעה של כ- 2 מיליון שקלים וכולל בין היתר סרטונים בטלוויזיה בערוצים 12 ו 13, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של הזוג.
פסטיבל CANIFFF - מתקיים מידי שנה בעיר טורונטו ומטרתו להעניק חוויה תרבותית וחגיגית לחובבי הפרסום, הקולנוע והאופנה. מידי שנה מתמודדים סרטים ב- 21 קטגוריות, ביניהן הבימוי הטוב ביותר, הקונספט הטוב ביותר, העריכה, הצילום, הסרט הטוב ביותר ועוד. סרטי הפרסומות המשתתפים נבחרו על ידי חברי הועדה הכוללת אושיות אופנה, קולנוע, סטיילינג ומוזיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה