שיווק ופרסום
הפרסום של רשת האופנה הישראלית עם הישג מרשים
הפרסומת של לירן כהונר ובעלה גיא גיאור כחלק מקמפיין H&O זכה להשתתף בתחרות יוקרתית בקנדה
סרטון קמפיין האופנה של רשת H&O בכיכובם של הפרזנטורים לירן כוהנר ובעלה גיא גיאור, נבחר להשתתף בפסטיבל סרטוני האופנה הבינלאומי השנתי: Canadian international fashion film festival CANIFFF22 – שיתקיים בקנדה בחודש הבא. מדובר בסרטון הראשון בשפה חדשה של הרשת: Brands Collection H&O (כל המותגים במקום אחד) שיתחרה מול סרטונים, קליפים ופרסומות של עשרות מותגים מ-50 מדינות בעולם.
הסרטון בניצוחו של משרד הפרסום קניבל מדיה הופק ע"י חברת ביסקוטי הפקות (בימוי: בן קוטי) הוא חלק מקמפיין רחב היקף שנאמד בהשקעה של כ- 2 מיליון שקלים וכולל בין היתר סרטונים בטלוויזיה בערוצים 12 ו 13, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של הזוג.
עוד ב-
פסטיבל CANIFFF - מתקיים מידי שנה בעיר טורונטו ומטרתו להעניק חוויה תרבותית וחגיגית לחובבי הפרסום, הקולנוע והאופנה. מידי שנה מתמודדים סרטים ב- 21 קטגוריות, ביניהן הבימוי הטוב ביותר, הקונספט הטוב ביותר, העריכה, הצילום, הסרט הטוב ביותר ועוד. סרטי הפרסומות המשתתפים נבחרו על ידי חברי הועדה הכוללת אושיות אופנה, קולנוע, סטיילינג ומוזיקה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה