שיווק ופרסום
רשתות הקפה נרתמות למען ילדי וראייטי ותורמות מהכנסותיהן
הרשתות גרג וביגה מציעות החל מהיום בסניפיהן את רוטב הבית לסלט בעשרה שקלים, מחציתם יועברו לתרומה למען ילדי וראייטי
רשתות בתי הקפה גרג וביגה יוצאות בפעילות למען גיוס כספים לילדי וראייטי. במסגרת הפעילות, שתחל מהיום (רביעי) למשך 3 חודשים, יציעו רשתות הקפה בכל הסניפים ברחבי הארץ את רוטב הבית לסלט ב-10 שקלים בלבד, ו-5 שקלים מתוכם יועברו לתרומה.
ארגון וראייטי מסייע לילדים עם צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם. התמיכה שנותן הארגון לילדים עוזרת להם לתפקד טוב יותר, לפתח עצמאות, לתקשר, ללמוד ולהתפתח, ובסופו של דבר להשתלב בקהילה ובחברה הישראלית בצורה הטובה ביותר. במשך השנים עזר ארגון וראייטי לעשרות אלפי ילדים עם אוטיזם, שיתוק מוחין, תסמונת דאון ולקויות אחרות, מכל המגזרים, העדות והדתות, להשתלב שיקומית וחברתית בחברה הישראלית.
יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג: "ההירתמות לחברה ותרומה לקהילה הינם נר לרגלינו וערך מרכזי שאנו ברשתות גרג וביגה חרטנו על דגלנו ומשקיעים בו משאבים רבים. אנו שמחים הפעם לעשות ולפעול למען ילדי ורייאטי, אין מטרה ראויה מזו". לדברי מלכה "השיתוף בין וראייטי לרשת גרג הוא לאורך שנים וכלל מגוון רחב של פעילויות מוצלחות בעבר".
הרוטב המוצע כשר למהדרין, המבצע יתקיים עד סוף השנה או עד גמר המלאי.
עוד ב-
אתמול פורסם כי גם חברת מי עדן מתגייסת עבור ילדי וראייטי ישראל ומשיקה השנה, כמו בכל שנה, מהדורה מיוחדת ומוגבלת של הבקבוקים הוורודים, עליהם מופיעים ציורים של ילדי וראייטי. הבקבוקים הוורודים ימכרו על המדפים הממותגים בכל אחד מסניפי רשת סופר-פארם וכן באתר סופר פארם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה