שיווק ופרסום

פרוייקטורית הנדל"ן: הדר מוכתר מפתיעה בספר חדש

שבועיים לבחירות, ומייסדת מפלגת צעירים בוערים מנסה לעורר את הקמפיין עם פרסום 6 פרקים מתוך ספר חדש שהיא כותבת, ובו מציעה רעיונות להוזלת מחירי הנדל"ן בישראל
מערכת ice | 
הדר מוכתר (צילום טוויטר, shutterstock, vecteezy)
בסקרים האחרונים היא אמנם הולכת ומתרחקת מאחוז החסימה, אבל הדר מוכתר לא מוותרת ומפרסמת היום לראשונה פרקים מספרה החדש: "פרוייקטורית הנדל"ן". הספר עוסק במערכת השלטונית בישראל ובתכניותיה של מוכתר בין להוזיל את שוק הנדל"ן.
מוכתר (20) עומדת כזכור בראש מפלגת צעירים בוערים המתמודדת לכנסת, אך היא עצמה אינה ברשימה לכנסת מאחר ולא הגיעה לגיל המינימום, 21. כחלק מקמפיין המפלגה החליטה לפרסם שבועיים לפני הבחירות 6 פרקים מתוך ספר שהיא כותבת, והם פתוחים לקריאה חינם ברשת ב-24 השעות הקרובות.
בפתח הספר מספרת מוכרת אודות חוויותיה מלימודיה האקדמיים בגרמניה, עת גרה בדירה שכורה וכשיצאה מהמקלחת עם מגבת נבהלה לגלות 3 גברים גרמנים בדירתה, שלאחר מכן הסתבר לה כי היו המנקים. "לא רק שאני משכירה דירה בגרמניה ב 900 שקל בחודש - גם מנקים לי אותה פעם בשלושה שבועות", כתבה לאביה.
 
בהמשך מציעה מוכתר פתרונות מיידים להוזלת הדיור, ובהם: הפרטת 30% מהקרקעות של רשות מקרקעי ישראל בשלוש שנים הקרובות, שיווק קרקעות בצורה מסיבית, מכרזים לא לכל המרבה במחיר, אלא עם מחיר מקסימום, מכסות לעובדים זרים בענף הבנייה, פתיחת השוק לחברות בנייה זרות, בניית דירות קטנות וזולות ועוד.
בשבוע שעבר ניסתה מוכתר לקרוא לירון זליכה ואביר קארה לחבור אליה, אך משכשלו מאציה כתבה בטוויטר שלה: "סיכום משא ומתן: ירון זליכה ואביר קארה הם שני מבוגרים אינפטיליים מפוצצים באגו, שאיכפת להם רק מהתפקיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה