שיווק ופרסום

נאוה עינבר תוביל את היח"צ לארגון המיילדות בישראל

במסגרת תפקידו יפעל משרדה של נאוה עינבר, לקידום הארגון בתקשורת, יתמוך בפעילות ברשתות החברתיות ואף יסייע בייעוץ אסטרטגי לשיתופי פעולה
מערכת ice | 
נאוה עינבר (צילום גלעד בר שלו, unsplash)
משרדה של נאוה עינבר המתמחה בבריאות, קיבל את ניהול יחסי הציבור והדוברות של ארגון המיילדות בישראל, בצל האזהרה על מחסור חמור באפידורל. הארגון מייצג את 1,400 המיילדות בבתי החולים הציבוריים בארץ, מיילדות הבית והקהילה ופועל להעמקת הכשרתן והרחבת סמכויותיהן.
במסגרת תפקידו יפעל משרדה של נאוה עינבר, לקידום הארגון בתקשורת, יתמוך בפעילות ברשתות החברתיות ואף יסייע בייעוץ אסטרטגי לשיתופי פעולה. הארגון פועל בהתאם לרוח הזמן לקידום כל המיילדות ברחבי הארץ. מדובר בנשות מקצוע, בעלות רישיון של מיילדת מוסמכת, אשר ניתן להן על ידי משרד הבריאות בחלוף 6 שנות הכשרה וזאת לאחר לימודים של 4 שנות לימודי סיעוד לתואר אחות מוסמכת וכשנתיים נוספות לתפקיד מיילדת.

בימים אלו מקדם ארגון המיילדות ביחד עם קופות החולים משרד הבריאות והאיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה, מודל לליווי נשים על ידי מיילדת, ברצף ההיריון והלידה. המטרה של המודל הקיים כבר במדינות רבות, היא יצירת פרוטוקול אישי, עבור כל אישה במהלך כל ההיריון ולא רק ברגע השיא של הלידה תוך שימת דגש על הנגשה ומימוש זכויות רפואיות. עוד פועל הארגון להוספת תקנים לחדרי הלידה תוך שאיפה לשיפור דרמטי והגעה למצב של מיילדת אחת לכל יולדת כמקובל במדינות מפותחות, לעומת המצב היום בישראל בו המיילדת מטפלת ב - 3-4 נשים במקביל במשמרת.
משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר, הוקם בשנת 2007 והוא מתמחה במדיה חברתית, יחסי ציבור וניהול משברים תקשורתיים בתחום הבריאות והרפואה. לפני הקמתו כיהנה נאוה עינבר כדוברת האגודה למלחמה בסרטן ואף המשיכה לייצג את האגודה במיקור חוץ שנים נוספות במסגרת משרדה.
ארגון המיילדות מפעיל את קהילת הפייסבוק הסגורה הנקראת מילה של מיילדת, המונה כ – 4,000 נשים. הקבוצה מנוהלת על ידי מיילדות מקצועיות וכל אישה מוזמנת להעלות שאלה, גם באופן אנונימי ולקבל מענה מקצועי ומבוסס ראיות מדעיות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה