שיווק ופרסום

רשת מלונות אסטרל משיקה לראשונה קמפיין נרחב בטלוויזיה ובדיגיטל

הקמפיין החדש בהפקת משרד הפרסום מנצ', מבליט את מלונות היוקרה של הרשת, "אריאה" ו"מלכת שבא", ומלווה בשיר "כל הדברים היפים באמת" של הזמרת דניאלה ספקטור

מערכת ice | 
מלונות אסטרל (צילום יח"צ)
רשת המלונות "אסטרל" משיקה לראשונה קמפיין ומציבה במרכזו את מלונות ה-LUXURY שלה: "מלכת שבא" ו"אריאה." הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום מנצ', מדגיש את כל הפרטים המרכיבים את החופשה המושלמת ברשת המלונות ורגעים קטנים מחיי העובדים והנופשים במלונות.
את הפרסומות ילווה השיר "כל הדברים היפים באמת" של הזמרת דניאלה ספקטור שסחף את הרדיו וכבש את המאזינים ומאז הפך לאחד משיריה האהובים ביותר. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום מנצ' וחברת ההפקה " ZOA Films" בבימויו של יונתן ויצמן.
רשת מלונות אסטרל כוללת 7 מלונות בעיר אילת- ויליג', פאלמה, מאריס, נירוונה קלאב, נירוונה סוויטס ומלונות היוקרה "אריאה" ו"מלכת שבא" הנחשבים לשניים מהמלונות המובילים והאיכותיים בעיר.
מיקומם האטרקטיבי של מלונות אסטרל, מאפשר גישה מהירה לחוף הים, הטיילת השוקקת של מלונות אילת, דוכני הטיילת, מסעדות, קניונים ונמצאים בסמיכות למרכז העיר ולחיי הלילה התוססים של העיר, והכל במרחק פסיעה. המלונות כוללים חדרי גן,סוויטות מרווחות ומאובזרות ומגוון חדרים בגדלים שונים עבור הרכבים משפחתיים שונים.
 
בני זרח, בעלים ומנכ"ל רשת מלונות אסטרל: " "סוד החיים של המלונאות הוא היכולת לחדש להתחדש ולשמור על האותנטיות והחוויה. אנו יוצאים לקמפיין ראשון מתוך ביטחון מוחלט במוצר ובחוויה שיש למלונות של אסטרל להציע לכל בית בישראל. בתקופה האחרונה מלונות הרשת קוטפים פרסים ומנצחים את טבלאות הדירוג, התייר הישראלי מצביע ברגליים ועל כך אנו אסירי תודה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה