משפט

עוקץ המלונות הגדול באילת נחשף: כך פועלת השיטה

א', תושבת מרכז הארץ, הגיעה לפני כחצי שנה לחופשה חלומית במלון יוקרתי באילת, שהסתיימה כסיוט של ממש. אורח תמים שאל לשמה, ומאז הכל החל להסתבך. הוא הזמין על חשבונה בבר של המלון אוכל ושתייה במאות שקלים, ואף פרץ לחדרה וגנב משם תכשיטים. משם הוא עבר לקרבנות נוספים, עד שנעצר על ידי המשטרה
מערכת ice |  5
אילת (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
בתקופת הקיץ והחגים ישראלים יוצאים לחופשות רבות, כשאחד היעדים האהובים ביותר עליהם היא ללא ספק העיר אילת. ב"מאקו" חשפו אתמול (רביעי) עוקץ אכזרי ביותר שמתרחש במלונות בעיר הדרומית ביותר בישראל, מהם כדאי לכם להיזהר ולשים לב לכך בכל חופשה שתצאו מהיום בעיר.
א', תושבת מרכז הארץ, הגיעה לפני כחצי שנה לחופשה חלומית במלון יוקרתי באילת, אך היא לא האמינה שהחופשה הזאת תסתיים כסיוט של ממש. יום לאחר ההגעה פנה אליה נ', אדם ששהה במלון, ושאל אותה לשמה. א' השיבה לו שהוא טועה בשם שאמר וציינה את שמה ואת שם משפחתה האמיתיים. לאחר מכן, אחרי שככל הנראה הוא עקב אחריה, הוא גם גילה באיזה חדר היא מתארחת.
אותו הרגע נ' הזמין בשמה בבר של המלון אוכל ושתייה במאות שקלים ורשם את ההזמנות על החדר שלה. במקביל, הוא וחברו עקבו אחר א' כשהיא יוצאת מחדרה וכשהבחינו שאינה נועלת את הדלת, הם נכנסו פנימה. חברו שמר במסדרון ש-א' או אחד האורחים האחרים לא יפתיע אותם והשניים גנבו מהחדר שרשרת ועגילי זהב.
כמה ימים לאחר מכן, נ' וחברו המשיכו בשיטה האכזרית שלהם ועקצו אורחים נוספים בבתי המלון השונים באילת. בנוסף לכך, הם פרצו לשלושה כלי רכב סמוך לחנייה של אחד מבתי המלון בעיר וגנבו מתא הכפפות ארנק ששייך לבעלת המכונית. בארנק היו שני כרטיסי אשראי. מרכב אחר שאליו פרצו הם גנבו צמיד ושרשרת זהב שהיו בתא הכפפות.
א' הגישה תלונה במשטרה על ההונאה וגניבת התכשיטים מחדרה. "גיליתי שגנבו לי תכשיטים מהחדר והזמינו משקאות ואוכל מהבר על שמי, ואני בכלל לא הזמנתי כלום", טענה א' בעדותה במשטרה. חוקרי משטרת מרחב אילת לקחו את סרטוני האבטחה מבית המלון ועצרו את החשוד בפריצות ובגניבות מכלי הרכב ומחדרה של א'.
 
הנאשם נעצר והתביעה דרשה לגזור על הנאשם עונש מאסר בפועל. השופט, גיל אדלמן, החליט להעינות לבקשת התובעת וגזר על הנאשם 14 חודשי מאסר בפועל ותשלום פיצוי של 1,500 שקל ל-א'. כמו כן, הוא יפצה כל אחד מבעלי המכוניות בסכום של 500 שקל.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    צלא בגוקים
    יוקרתי עלאק הרויאל ב 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההנהלה לא לוקחת אחריות. מסלקים אורחים ששילמו פחות. רויטל הזל הראשי
    סגור
  • 4.
    בזיון
    אנונימי 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם בית משפט כזה איך לא יגנבו
    סגור
  • 3.
    נתתי לו עונש הוא בטוח הבין
    השופט 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נתתי לו עונש שמשקף את העבירה הקלה שנעשתה ופעלתי כמו כל מערכת המשפט במדינה פשוט ביזיון
    סגור
  • 2.
    מתי תגיע ההבנה בכנסת לחוקק עונשי מינימום משמעותיים
    עד מתי? 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העונשים וגזרי הדין במדינת ישראל מצחיקים את הפושעים ולכן הפשע מתעצם יום יום בכול המובנים. גם העדר אכיפה של ממש ע"י המשטרה המתחמקת לפעול בנחישות באירועים שונים כאשר אזרחים מתלוננים, מהווה גורם נוסף לאנרכיה המשתוללת כאן.
    סגור
  • 1.
    פששששששששששששש
    פששששששששששש 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואו פשששששששששששש איזה עוקץ. אתר זבל אייס
    סגור