שיווק ופרסום
ציפי שביט בדרך לבנק לאומי: זה הג'וב היוקרתי שקיבלה
בנק לאומי החליט להעלות את המודעות לתופעת ה"פישינג" לצורך כך יעלה קמפיין בכיכובה של ציפי שביט ופרזנטור הבנק, גל תורן
"פישינג" הנה תופעה בה מתקיים ניסיון הונאה באמצעות התחזות ברשות או בטלפון והתופעה הופכת לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. בני הגיל השלישי מהווים בדרך כלל היעד העיקרי לניסיונות ה"פישינג" ובבנק לאומי החליטו לעורר את המודעות לנושא.
עוד ב-
אביבית קליין ראש חטיבת משאבי אנוש האמונה על תחום האחריות החברתית: "החלטנו להשקיע משאבים בשמירה על בטיחות פיננסית של בני הגיל השלישי. אנו הראשונים במערכת הפיננסית להציע ללקוחות מעטפת של שירותים ייעודיים שיסייעו להם להתמודד בצורה מיטבית ככל הניתן עם ניסיונות "פישינג".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה