שיווק ופרסום

ציפי שביט בדרך לבנק לאומי: זה הג'וב היוקרתי שקיבלה

בנק לאומי החליט להעלות את המודעות לתופעת ה"פישינג" לצורך כך יעלה קמפיין בכיכובה של ציפי שביט ופרזנטור הבנק, גל תורן
מערכת ice | 
ציפי שביט (צילום כאן 11)
בנק לאומי הודיעו היום (חמישי) על קמפיין חדש בכיכובה של ציפי שביט, לצידו של הפרזנטור של הבנק – גל תורן. שביט מצטרפת לקמפיין שמטרתו לעורר מודעות להתנהלות פיננסית בטוח בקרב בני הגיל השלישי וכן על הקמתו של מוקד טלפוני הראשון במערכת הפיננסית, שבו לקוחות יוכלו לקבל סיוע במקרה של חשד לניסיונות "פישינג".

"פישינג" הנה תופעה בה מתקיים ניסיון הונאה באמצעות התחזות ברשות או בטלפון והתופעה הופכת לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. בני הגיל השלישי מהווים בדרך כלל היעד העיקרי לניסיונות ה"פישינג" ובבנק לאומי החליטו לעורר את המודעות לנושא.
 
אביבית קליין ראש חטיבת משאבי אנוש האמונה על תחום האחריות החברתית: "החלטנו להשקיע משאבים בשמירה על בטיחות פיננסית של בני הגיל השלישי. אנו הראשונים במערכת הפיננסית להציע ללקוחות מעטפת של שירותים ייעודיים שיסייעו להם להתמודד בצורה מיטבית ככל הניתן עם ניסיונות "פישינג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה