שיווק ופרסום

בנו של איש עסקים מפורסם מככב בקמפיין עם אודיה

הזמרת זכתה לככב לראשונה בקמפיין פרסומי, כאשר נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת SCOOP לצידו של לא אחר מאשר בנו של בעלי החברה - רוני אינסאז
מערכת ice | 
אמש (שלישי 13.09), בשעות הבוקר המוקדמות התייצבה הזמרת והיוצרת אודיה אזולאי, בסטודיו בתל-אביב לרגל צילומי קמפיין סתיו חורף 2023 של רשת .SCOOP עבורה זו הפעם הראשונה שהיא שמובילה קמפיין אופנה, לאחר שזכתה בתואר 'פריצת השנה' במוסיקה הישראלית. לצידה של אודיה דגמן איתי אינסאז (18), בנו של רוני אינסאז – מבעלי רשת SCOOP, שגם עבורו זה קמפיין ראשון. איתי שסיים השנה את לימודיו, עתיד להתגייס לצה"ל בחודש דצמבר ליחידת 8200, כשעד אז הוא מסייע במשרדי החברה של העסק המשפחתי.
את יום הצילומים התחילה אודיה בתפילת הודיה, כשהיא אוחזת בספר תהילים אישי אותו דאגה להביא מהבית. על הסט, סיפרה כי יש לה אהבה גדולה לאופנה בכלל ולנעליים בפרט וכשההצעה עלתה על הפרק - היא מיד נענתה בחיוב, והוסיפה: "אין לי הרבה תוכניות עם הכסף שקיבלתי בעבור הקמפיין, (300 אלף ש"ח), אבל אני יודעת שאתרום סכום ממנו למשפחות מעוטות יכולת, אותן אני מלווה כבר תקופת מה".
 
עוד שיתפה כי בקרוב תוציא סינגל חדש שיקדם את המופע השני בקיסריה, ואף שחררה סקופ לחברים על הסט, כי היא לא היחידה שתשיר בו. לקראת סוף הצילומים, העניקה אודיה לאיתי זוג כרטיסים למופע בקיסריה, שיתקיים בעוד כשבועיים. בתום הצילומים בחרה אודיה כמה זוגות נעלים למלתחה הפרטית ואמרה: "אני מודה לאלוהים שנותן לי הזדמנות לעשות דברים נוספים במסגרת העשייה והיצירה שלי. אחרי המוזיקה, דוגמנות, ומקווה שבקרוב גם משחק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה