שיווק ופרסום
הסוד מאחורי הקמפיין שמזעזע את הגולשים נחשף
לאחר פרסום מודעות האבל על האוטובוסים, חברת מטרופולין חשפה שמדובר בקמפיין להעלאת המודעות לאימוץ כלבים וחתולים, והתנצלה בפני הגולשים הנסערים: "סליחה אם הזדעזעתם"
בתגובה של מטרופולין נכתב: "מתנצלים אם הבהלנו. רבים מכם כתבו שהקמפיין מזעזע אבל אם תשאלו אותי, מזעזע יותר לראות כלבים חבולים, חולים ומוזנחים. מזעזע יותר להרוויח עליהם כסף כשמוכרים אותם לתעשיית הקרבות ובעיקר מזעזע למצוא אותם בצידי הדרכים אחרי שננטשו באמצע החיים סתם כי לא מתחשק יותר. אז לפעמים צריך להכאיב קצת בבטן כדי לעשות שינוי".
בקי מעוז, אמו של רוי פאר שנפל למותו מקומה 14 לפני 4 שנים: "אני אמא של רוי, וכן, סביר להניח שיש מלא ילדים בישראל ששמם הוא רוי, אך מודעת אבל עם השם רוי אני תליתי לפני כ4 שנים! מהבוקר התמונה לא מניחה לי וזה לא משנה אם התכוונו אלינו או לא. אני לא אדם שיפוטי, אבל לכל דבר יש גבול ונראה לי שכאן עברו את כל קווי הדמיון הקיימים. אני מאוד מקווה שחברת SOS מתנצלת על הקמפיין הפוגעני שלה ותוהה האם התחבורה הציבורית פשטה רגל שהיא מאפשרת לפרסם על רכביה כל דבר בעד כסף?
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה