שיווק ופרסום
מסיבת פרידה גם לעצמאיים: זה הקמפיין החדש
חברת "פייבר" אינטרנשיונל (NYSE: FVRR), המתווכת בין עסקים לנותני שירות שונים בתחום התוכן והקראייטיב, משיקה קמפיין חדש תחת הכותרת: "Team Up".
עוד ב-
בפייבר מציינים כי המסר השיווקי "חילחל אל מאחורי הקלעים", כאשר הפרסומת עצמה נוצרה על ידי צוות הקריאייטיב הפנימי של החברה בשיתוף פעולה עם שורה של נותני שירות מהפלטפורמה "איתרנו ושכרנו אנשי קריאייטיב, מעצבים, אנימטורים וקופירייטרים מעולים", אמר מנהל מחלקת העיצוב- נדב ברקן. " גם בקמפיינים קודמים שכרנו טאלנטים שמצאנו לתפקידי קריינות, תרגום ויצירת סטוריבורד".
הפרסומת המדוברת תשודר בערוצי הטלוויזיה בארצות הברית ובשווקים נוספים כמו בריטניה וגרמניה וכן בערוצים דיגטליים רבים . באנגליה, אוסטרליה, גרמניה, צרפת וספרד ישודרו גרסאות מקומיות של הקמפיין. בחברה מסבירים כי זו הפעם הראשונה, שבהם הם פונים לעסקים גדולים כקהל יעד ולא מתמקדים רק בעסקים קטנים עד בינוניים.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה