שיווק ופרסום

מסאטירה נושכת לקמפיין מסחרי: פרסומת השבוע

במהלך שיווקי גאוני - הטורטלים דמויות הסאטירה החדשות של ארץ נהדרת עוברות מהפך רק כדאי למכור לנו קופת חולים; פרסומת השבוע של ice
מערכת ice |  1
הטורטלים בפרסומת למאוחדת (צילום יחצ)

בפרסומת השבוע משרד הפרסום LEAD וקופ"ח חולים מאוחדת במהלך שיווקי מבריק שבוודאי עלה גם לא מעט, מקבלים את אישור תכנית הסאטירה האהובה והירתמותם של השחקנים אסי כהן ועלמה זק, למסחר עד תום את הדמויות הביקורתיות שנוצרו כמחאה וביקורת על הנובורישים וניתוקם מהחברה. הבאנו לכם קצת מאחורי הקלעים של המהלך


 


דבר המשרד
מאוחדת יוצאת איתנו לדרך חדשה, והחלטנו לספר סוף סוף
את הסיפור שכל מטופל יודע - שזו קופה ברמה אחרת. רצינו לספר אותו
בדרך הכי גדולה שיש, עם הפרזנטורים שאף פעם לא מתפשרים על הטאפס של הקרם.

האתגר הכי גדול בקמפיין?
לגרום לכולם להאמין שאפשר להביא את הטורטלים. ואז לנסות לא לדבר במבטא של חי טורטל.
סיפור מבניית הקמפיין
במהלך יום הצילומים השני היינו בפגישת זום חשובה עם לקוח אחר. אסי בדיוק יצא מהלבשה (כשהוא לובש פיג'מת סאטן), הפתיע והופיע פתאום מאחורינו וזרק כמה משפטי טורטל, כולם היו בהלם, נקרעו מצחוק - והפגישה הפכה להצלחה מסחררת.
 


משפט קאלט
יאללה שרק נרגיש לא טוב!

מה זרם הכי בקלות?
הכתיבה והעבודה עם אסי ועלמה שהם מקצועני על ברמה אחרת.
קרדיטים
 משנה למנכ"ל: דורון ארד
סמנכ"ל קריאייטיב: עידן רגב
מנהלת קריאייטיב: מאיה פלר
קריאייטיב: ניר גרנות, יהודה פז
מנהלת לקוח: נועה שוחט
תקציבאית: חן טלקר
סמנכ"ל אסטרטגיה: שירה באום
פלנרית: הגר טרלובסקי
מפיקה: עמית קדם
הפקה: מיאלמה
במאי: רני כרמלי
מנהל שיווק ודיגיטל מאוחדת – יוסי זיגמון
מנהלת תקשורת שיווקית – אורית ארטל דלוגין
מנהלת פרסום – לילי טל

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת נוראית !מיד עובר ערוץ (ל"ת)
    אבי 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור