שיווק ופרסום

סטודיו C ורונית רפאל מגיעים להרצליה: כמה הושקע במהלך?

רשת סטודיו C החדשה של רונית רפאל פותחת את הסניף הראשון במרכז צמרות בהרצליה, כמה הושקע במהלך?

מערכת ice | 
רונית רפאל (צילום רוני בר)

רונית רפאל משיקה את פעילות סטודיו C במתכונת חדשה שכוללת שילוב שיעורי סטודיו C המפורסמים לחיטוב וחיזוק  יחד עם טיפולי יופי, תזונה ו-wellness תחת קורת גג אחת בקונספט החדש של רשת סטודיו C. 

הסניף הראשון במרכז צמרות בהרצליה. הסניף ישתרע על פני 500 מ"ר וההשקעה בו עומדת על כ- 2 מיליון שקלים.
הקמפיין הראשון לקראת ההשקה עלה לאחרונה בשלטי חוצות, בפרינט ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ ובהשקעה של 4 מיליון שקלים. 
 



הסניף הראשון של הרשת במתכונת המחודשת, לאחר שהשיטה נרכשה על ידי רונית רפאל, ייפתח בחודש הקרוב במרכז המסחרי צמרות בהרצליה, מקום בו פעל בעבר אחד הסניפים הוותיקים של הרשת. מדובר בסניף דגל שיעיד על המתכונת החדשה וההבטחה של הרשת למתאמנות. במתחם החדש יפעלו שני אולמות אימונים, עולם שכולו ספורט ו- wellness טיפולי יופי, הרזיה ותזונה נכונה ובעיקר ספורט בשיטה של סטודיו C הידועה כשיטה אפקטיבית לתוצאות מהירות וארוכות טווח. 
 



חשיפת הקמפיין החדש (צילום יחצ)

לראשונה יהיה גם אולם לאימוני TRX  ומתחם ביוטי, ספא ו- wellness שיציע ללקוחות ממיטב טיפולי ומוצרי מותג הטיפוח הבינלאומי של רונית רפאל L RAPHAEL GENEVE  לפנים ולגוף .
לדברי רונית רפאל: "רשת סטודיו C היא מהוותיקות והיעילות ביותר שבין רשתות הכושר והספורט בישראל ואהובה על ידי נשים רבות שמחכות בימים אלה לפתיחה המחודשת. סטודיו C החדש יעניק ללקוחות חוויה חדשה ועדכנית. סניפי הרשת החדשים יפעלו בסינרגיה מושלמת לפעילות 13 מרכזי "רונית רפאל- מדע היופי" שפועלים בישראל כבר 30 שנים והפכו לסיפור הצלחה ישראלי ובינלאומי".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה