שיווק ופרסום

לראשונה בטלוויזיה: זה הקמפיין המפתיע שיעלה

בשבת הקרובה יעלה קמפיין חדש בטלוויזיה ובשלטי חוצות, כשמאחוריו הפקה עצמאית תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה", כשמאחוריו צוות שלם של נשים
מערכת ice |  1
קמפיין מודיבודי (צילום מודיבודי)
החל במוצ"ש הקרוב יוצאת חברת מודיבודי בקמפיין חדש בערוצים המסחריים ותחנות האוטובוסים תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה" הקמפיין יתמקד בחוויה הרב גונית והאמיתית של נשים בזמן הווסת, במקום להמשיך קו של שנים בו מפרסמים מראים לנשים רובד מאוד שטוח שאומר לנשים כיצד להרגיש. או בקיצור: "מראות את זה כמו שזה".
לראשונה בטלוויזיה בישראל, חברה מסחרית שמספקת פתרונות ספיגה לנשים, תראה מגוון של נשים מתוך כוונה להדגיש את מה שמייסדות החברה מאמינות בו, נשים בכל העולם ובכל הגילאים חוות לעיתים כאבים, עייפות ועוד בזמן המחזור. הפרסומת נעשתה עצמאית ועל ידי צוות שלם של נשים, דבר הנחשב נדיר עדיין.
חן תמיר, יו"ר ומייסדת המותג מודיבודי ישראל: "כוונת הקמפיין היא לשקף את הערכים שאנו מאמינות בהם ולנרמל את השיח על דבר טבעי שמלווה נשים רוב חייהן. אנחנו מאמינות בבריאות האישה, סביבה וקיימות והכי חשוב, לדבר על זה
מודיבודי Modibodi היא חברה עולמית שהוקמה על ידי נשים, מנוהלת על ידי נשים ולצד היותה חברה מסחרית לא מוותרת על אג'נדה חברתית, פמיניסטית ועדכנית. חן תמיר ואיתמר נבו הם הבעלים והמנהלים של חברת מודיבודי ישראל, הזכיינית המקומית של המותג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתרגשות בטירוףףףףף (ל"ת)
    רוני 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור