שיווק ופרסום
הכוכבת ההוליוודית היהודיה מגיעה לארץ: "נחושה להצליח בתנאים שלה"
השחקנית ההוליוודית לני קרביץ לוהקה להובלת הקמפיין של מותג השעונים אומגה: "זואי קרביץ היא אישה מוכשרת ויפה עם דחף ראוי להערצה, ונחישות להצליח בתנאים שלה"
השחקנית ההוליוודית, ביתו של הזמר לני קרביץ: זואי קרביץ, נבחרה להוביל את הקמפיין של מותג השעונים "אומגה" בעולם, כאשר בישראל כבר בתקופה הקרובה צפויות לעלות פרסומות בכיכובה, לרגל השקת קולקציית שעונים לצעירות ולנשים.
בחברה מציינים כי השחקנית האמריקאית-יהודייה, בת ה-34, כבשה את הקהל העולמי במספר רב של סדרות וסרטי קולנוע מרכזיים עטורי שבחים והקרנות בולטות, ביניהם: באטמן, אקס מן, שקרים קטנים גדולים ועוד רבים. מעבר לתחום המשחק, קרביץ מוכרת גם כתסריטאית, במאית, מפיקת קולנוע, זמרת ודוגמנית.
עוד ב-
היא כיכבה והייתה בין המפיקים של הסדרה "High Fidelity" ובתור אשת החתול ב-"Matt Reeves and Warner Bros". לצד הפופולאריות, זכתה השחקנית גם לשבחי המבקרים, ביניהם פרס:" EMMY Big Little Lies", וכן כניסתה לרשימה הנחשקת של "30 מתחת לגיל 30" של מגזין פורבס.
קרביץ אמרה על בחירתה לתפקיד החדש: "הגישה של אומגה לייצר שעוני נשים זה צעד מושלם ומדויק. לא מדובר רק באביזר יפה, אלא בגישה נהדרת. אני גאה לענוד את השעונים היפים האלה".
נשיא ומנכ"ל אומגה העולמית ריינלד איישלימן מסר: "זואי קרביץ היא אישה מוכשרת ויפה עם דחף ראוי להערצה, ונחישות להצליח בתנאים שלה. בזכות השותפות החדשה עם רביץ אנו ניצור דור צעיר אשר ממציא מחדש את רעיון היוקרה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מהקרנת פרסומת בטלוויזיה הכנתם אייטם של כותרת "היא מגיעהאמת בפרסום 05/2022/24הגב לתגובה זו1 0לארץ". מה הקטע עם שטויות בכותרות? זה לא מוסיף כבוד לאתר.סגור