שיווק ופרסום

נטע אלחמיסטר משיקה ליין קוסמטי חדש: כמה הושקע במהלך?

קבוצת הקוסמטיקה "לילית קוסמטיקה" והדוגמנית נטע אלחמיסטר משיקים לראשונה בישראל ובקרוב בעולם מותג טיפוח ביוטי. זה הסכום שהשקיעו בפיתוח המותג ובקמפיין
מערכת ice |  1
נטע אלחימיסטר בקמפיין החדש (צילום יוסי מיכאלי)
לאחר למעלה משנתיים של פיתוח, אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר וקבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל, "לילית קוסמטיקה", משיקים לראשונה מותג ביוטי: BYNETA, אשר יציע כ-12 מוצרים בליין הראשון, ביניהם : ספריי שיזוף עצמי לפנים, מוס שיזוף לגוף, באדי גלואו ברונז, מייקאפ ספריי לרגליים ולפנים, שמן שיזוף לים עם SPF15, ובעוד מספר חודשים ליין שני של מוצרי איפור חדשים.
לילית קוסמטיקה מעריכה כי צפי המכירות יעמוד על כ-20 מיליון שקל בשנה הראשונה בישראל ולכך צפוי להתווסף מחזור מכירות נוסף שיגיע ממכירות המותג בחו״ל. בפיתוח המותג הושקעו למעלה מ-3 מיליון שקל והשקתו תלווה בקמפיין שילוט חוצות נרחב וקמפיין דיגיטל, בשווי של כ-2.5 מיליון שקל בשנה.

יעל בילט-צין סמנכ״ל שיווק ומבעלי לילית קוסמטיקה מסרה: "אני גאה לחשוף לראשונה את המותג BYNETA, מיזם אסטרטגי ומרגש עליו עבדנו ביחד עם אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר במשך למעלה משנתיים. מדובר במהלך שהוא מעבר להשקת מותג. אנו מקימים היום קטגוריה חדשה- VACATION BEAUTY כמעט בלתי נתפס שעד היום לא היתה קטגוריה כזו בתחום הקוסמטיקה. כולנו משוועים למראה הזה, לתחושה הזו שמאפיינת חזרה מחופשה מפנקת. אותו  מראה זוהר שכולנו רוצים לשמר כשאנחנו חוזרים מחופש וכולם מחמיאים לנו."
 
נטע אלחימסטר מסרה: "המותג הוא תוצר של עבודה ארוכה ומשותפת במשך למעלה משנתיים שכללה ירידה לפרטים הקטנים ביותר וחשיבה על המוצרים בהם אני משתמשת, או שאותם תמיד רציתי לעצמי, כך שאני מבטיחה לעוקבות ועוקבים שלי 100% אותנטיות. כל אחד מהמוצרים האלה מביא לידי ביטוי את מי שאני, את אורח החיים שלי ואת הערכים שלי. לקח לנו זמן להשיק את המותג, כי לא עצרנו עד שידענו לומר בביטחון כי אלה המוצרים המצוינים ביותר שניתן לייצר, כאלה שיבטיחו חוויית שימוש אחרת שלא קיימת היום בשוק, בארץ ובעולם."
מוצרי המותג יימכרו בשלב הראשון באתר ייעודי למותג byneta.com, בטרמינל x, בחנות הדיוטי-פרי ג׳יימס ריצ׳רדסון בשדה התעופה ובחנויות המובילות של רשתות סופר-פארם, משביר, BE, גוד-פארם, אפריל ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי מכיר אותה בעולם, בקושי בחיפה (ל"ת)
    קוקו שאנל 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור