שיווק ופרסום

שטרן אריאלי סער זכו במרכז: זו חברת הספנות שיפרסמו

משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער זכה במכרז של חברת הקרוזים הבינלאומית נורוויז'ן קרוז ליין (Norwegian Cruise Line - NCL)

מערכת ice | 
גלית סער אמיגה (צילום יח"צ)
משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער הודיע היום (שני) כי זכה במכרז יחסי הציבור בישראל של חברת נורוויז'ן קרוז ליין, חברה מובילה בעולם הקרוזים הבינלאומי.
חברת נורוויז'ן קרוז ליין היא בעלת 17 ספינות נופש, והיום היא החליטה לשים את ישראל על מפת השיט הבינלאומי. ברצונה של החברה להפוך את נמל חיפה לאחד מנמלי הבית של החברה. משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער הוא זה שינהל את האסטרטגיה התקשורתית של החברה בישראל במטרה לחשוף את הקהל הישראלי לחוויית החופשה על הים בסטנדרטיים בינלאומיים.
בין היתר מציעה החברה אירוח באוניות יוקרה מפנקות, רמת בידור עולמית, עם מופעים זוכי פרס 'טוני', מגוון רחב של מסעדות, אטרקציות משפחתיות ויעדים בכל רחבי הגלובוס, היוצאים מ- 42 נמלים בעולם, ביניהם בקרוב נמל חיפה, ומעל ל- 300 יעדים על פני שבע יבשות.
גלית סער, מנכ"לית שטרן אריאלי סער בירכה: "אנו מברכים על כך שחברת הקרוזים נורוויז'ן קרוז ליין הנחשבת לאחת המובילות בעולם, בחרה בנו לניהול מערך ניהול יחסי הציבור שלה מול הצרכן הישראלי, המעריך שירות פרימיום, בטיחות ומגוון איכותי של פעילויות ויעדים".
שטרן אריאלי סער יח"צ הוא משרד יחסי הציבור המתמחה בניהול תוכן ושיווק עבור לקוחותיו. החברה מפעילה חטיבת סושיאל ענפה כמו גם חטיבה ייעודית לפעילות תקשורתית וחברתית במגזרים החרדי, הרוסי והערבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה