שיווק ופרסום

יניב לייבוביץ' בתקציב חדש: זה האתר שיפרסם

משרד היח"צ והאסטרטגיה של יניב לייבוביץ' נבחר לטפל בתקציב היח"צ החדש של האתר "דרושים IL"

מערכת ice |  2
יניב לייבוביץ' (צילום נדב כהן יונתן)
יניב לייבוביץ' נבחר לנהל את תקציב היח"צ של אתר חיפוש העבודה 'דרושים IL'. יניב לייבוביץ' אמר: "אנו שמחים לקבל אלינו את לוח הדרושים המתקדם והחדשני בישראל. בתקופה בה נושא הקריירה הוא אחד מהתחומים החשובים בחיינו, אין ספק שדרושים IL יהפוך במהרה לאתר המוביל בארץ. לפנינו מטרות גדולות וחשובות ואני שמח על האמון והבחירה בנו להובלת הפעילות התקשורתית של החברה".
גלעד קומר, מנהל השיווק של החברה: "אנחנו שמחים על תחילת הדרך המשותפת וצירוף משרד היח"צ של יניב לייבוביץ' למשפחת דרושים IL. עולם התעסוקה החדש מתפתח ומשתנה כל העת, במיוחד מאז פרוץ מגפת הקורונה שאילצה את כולנו להגיב ולהתאים את עצמנו. יניב ומשרדו יובילו את הפעילות התקשורתית שלנו ויעזרו לנו להגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו בשנים הקרובות".
משרד הבוטיק של לייבוביץ', "Leibovich – Media & Strategy", מתמחה במתן שרותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים. המשרד מתרכז בטיפול בלקוחות מתחומי הטכנולוגיה, נדל"ן, תחבורה, פיננסים, צרכנות ועוד. המשרד יעבוד תחת מנהל השיווק והפרסום של החברה, גלעד קומר.
בין השאר, השיק המשרד ומטפל המשרד של לייבוביץ' בחברת BIRD האמריקאית שהייתה הראשונה להיכנס לישראל ולהציע קורקינטים שיתופיים. בנוסף לה נמצאות: קבוצת headstart - קבוצת מימון ההמונים, אפליקציית התחבורה החכמה Pango, חברות הסטארט אפ hopon, binah.ai ו – fetcher, קבוצת AMAN – חברת IT, קבוצת התקשורת Panet בשליטתו של בסאם ג'אבר, אתר הסחר Lastprice, אפליקציית hopon המציעה תשלום סלולרי בתחבורה הציבורית, ארגון ידידים וכן חברת הסטארט אפ Elevation, פלטפורמת הבשלנים הפופולארית yummi, רשת סאלח דבאח ובניו ועוד. במהלך משבר הקורונה ניהל לייבוביץ המשבר של התאחדות האולמות וגני האירועים בישראל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פגיעה בשם המקצוע
    יערה 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאדם כמו יניב הופך להיות "יועץ אסטרטגי" המקצוע שלנו נפגע. כשכל אדם, חסר כישורים, השכלה ויכולת זוכה לקבל אייטם באייס - אנחנו פוגעים אנושות במקצוע. חבל
    סגור
  • נמוך יערה, נמוך (ל"ת)
    יובל 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור